  • 1. Data: 2010-04-14 08:27:29
    Temat: [Rzeszów] yamaha - prosba o pomoc w odpaleniu silnika
    Od: Bucz <n...@...pl>

    potrzebuje jakiejs zlotej raczki ktora pomoze mi odpalic wysokoobrotowy
    silnik yamahy (xj 600 87") w takim buggym:

    http://firepunch.internetdsl.pl/pomykacze/5.jpg

    mam wszystkie potrzebne elementy i goly silnik na ramie
    niestety nie jestem w stanie sam sobie z tym poradzic

    jesli ktos jest mi w stanie pomoc z rzeszowa lub z okolic to prosze o
    kontakt na grupe lub maila

    firepunch malpa gmail kropa com

    --
    Bucz

  • 2. Data: 2010-04-14 09:00:57
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Bucz pisze:
    > potrzebuje jakiejs zlotej raczki

    Rozumiem, ze masz wiekszosc elektryki od tego moto i schemat ?

    Jesli dobrze przelozyles, to nic oprocz zestawu czujnikow bezpieczenstwa
    - sprzeglo, bieg podnozek ktore gasza silnik przy rozlozonej stopce i
    zapietym biegu moze Cie blokowac. Trzeba by spiac/rozpiac pare kabelkow
    dochodzacych do ECU i tylko trzeba wiedziec ktore ON ktore OFF.

    KJ

  • 3. Data: 2010-04-19 12:56:38
    Od: Bucz <n...@...pl>

    Bucz pisze:
> [...]
    > niestety nie jestem w stanie sam sobie z tym poradzic
    >
    > jesli ktos jest mi w stanie pomoc z rzeszowa lub z okolic to prosze o

    po dlugich meczarniach udalo mi sie samemu odpalic silnik
    dla potomnych uproszczony schemat instalacji elektrycznej
    do wykonania z kilku kabelkow:

    www.firepunch.net/img/yamaha_xj_600-schemat_uproszcz
    ony.jpg
    http://img408.imageshack.us/i/yamahaxj600schematupro