  • 1. Data: 2009-09-23 13:45:59
    Temat: Rozwijane menu w CSS bez JS + problem z z-index nad animacja JS.
    Od: beherit <b...@g...com>

    Mam taki oto przypadek:
    - http://tiny.pl/hqwbw
    menu bez uzycia JS ani innych takich (z-index min: 10000)
    animacja z uzyciem mootoolsa w JS (z-index max. 9000)

    niestety jeśli rozwinę menu na wysokości menu, to chowa się pod
    animacje. Jakieś pomysły - za wszystkie będę wdzięczny?

    Pozdr,
    p.

  • 2. Data: 2009-09-23 13:54:59
    Od: beherit <b...@g...com>

    On 23 Wrz, 15:45, beherit <b...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > niestety jeśli rozwinę menu  na wysokości menu, to chowa się pod
    > animacje. Jakieś pomysły - za wszystkie będę wdzięczny?

    Problem dotyczy IE7. FF2+ jest ok.
    IE6 problem nie dotyczy, bo tam takie menu bez JS w ogóle nie
    zaskoczy ;-)

  • 3. Data: 2009-09-23 14:01:04
    Od: emila <w...@p...onet.eu>

    beherit pisze:

    > Problem dotyczy IE7. FF2+ jest ok.
    > IE6 problem nie dotyczy, bo tam takie menu bez JS w ogóle nie
    > zaskoczy ;-)

    position:absolute;

    --
    emila to on
    on to ja

  • 4. Data: 2009-09-23 15:07:08
    Od: beherit <b...@g...com>

    On 23 Wrz, 16:01, emila <w...@p...onet.eu> wrote:

    > position:absolute;

    Włączyłem na chwilę position:absolute dla #topMenu - ładnie się
    rozjechało (bo z #banner_top - nie mogłem tego usunąć) , po czym
    przywróciłem pierwotną wersję... i śmiga - nie rozumiem :) ale niech
    będzie.

    Dzięki