    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Date: Thu, 6 Jun 2013 04:05:13 -0700 (PDT)
    Subject: Rozwalony silnik dwa tygodnie po kupnie.
    From: Piotr Zagórowski <p...@g...com>

    Hejka wszystkim.
    Jakieś dwa tygodnie temu kupiłem Fazerkę z 2004 roku ok 35000 przebiegu. Sprawdzałem
    w serwisie czy wszystko ok. Serwisant stwierdził, że sprzęt zadbany, chodzi jak
    marzenie. Sam jeździł nią i nic nie wskazywało na coś co opiszę poniżej. Czyli brać i
    śmigać.... Tak też zrobiłem. Przejechałem przez klka dni jakieś 300 km. Dwa dni
    postał i w poniedziałkowy poranek - wiadomo do pracy. Odpalam i słyszę zgrzyt jakby
    wsadzić łyżkę do miksera. więc natychmiast zgasiłem, zlawetowałem i pojechałem do
    serwisu w którym byłem przy kupnie. Gość odpalił i włos mu się zjeżył. Ale nic...
    posprawdzał różne rzeczy, pomierzył, rozebrał silnik.. główkował..i... odkręcił
    głowicę a tam tulejka;) sprawdził czy wszystkie ma kompletne... były kompletne... ta
    był k-mać nadprogramowa. rozkręcił dale i w komorze spalani w 3 tłoku ciało obce...
    ciężko powiedzieć czym to kiedyś było ale jest przypuszczenie że kolejna tulejka ale
    już sprasowana na bibułkę. oczywiście tłok rozje...ny. Więc niestety wymiana silnika
    Porobiłem fotki więc jest dokumentacja.

    Pytanie brzmi tak. co z tym zrobić... Czy uderzać do sprzedającego i jak to zrobić bo
    przecież gość może się wyprzeć. czy do serwisu w którym on to robił i im robić
    awanturę? Może ktoś miał takie doświadczenia? Jak dochodzić swoich praw... bo to
    minęły dwa tygodnie i 300 km.

    Help!

    Piotrek