  • 1. Data: 2010-06-06 15:24:37
    Temat: Rozrusznik kręci w drugą stronę
    Od: "--Kondor-->" <k...@w...pl>

    Qrva, że tak zacznę. Kupiliśmy silnik BMW R1100S i nie mozna odpalić
    bo rozrusznik kręci w odwrotnym kierunku ! Żadnej z częsci nie da się
    zamontować 180stopni inaczej, zamiana + i - tez nie da rady bo się
    zrobi spięcie. Zaczep małego + (sterującego) jest po innej stronie niż
    widziałem na zdjęciach innych rozruszników tego typu w sieci.
    MA KTOŚ POMYSŁ????

  • 2. Data: 2010-06-06 16:09:50
    Temat: Re: Rozrusznik kręci w drugą stronę
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 06 Jun 2010 08:24:37 -0700, osobnik zwany --Kondor-->
    wystukał:

> [...]
    > spięcie. Zaczep małego + (sterującego) jest po innej stronie niż
    > widziałem na zdjęciach innych rozruszników tego typu w sieci. MA KTOŚ

    jak się nie a jak się da. Jak mi robili rozrusznik to zły beniks założyli
    i też tak było. Wymienili na właściwy jest OK.

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 3. Data: 2010-06-06 17:22:11
    Od: "Michal" <1...@g...pl>

    Jeśli to jest rozrusznik ze stałymi magnesami to wystarczy obrócić stojan o
    kilkanaście stopni.
    Od dokładności tej regulacji zależy także moc jaką osiąga rozrusznik.

    Ja wkręciłem rozrusznik w imadło i poprzez drobne korekty ustawienia stojana
    regulowałem
    maksymalną prędkość jaką osiągał wirnik rozrusznika.

    Walczyłem tak kiedyś z rozrusznikiem do WR450.

    pozdr.
    Michał

    Użytkownik "--Kondor-->" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
    Qrva, że tak zacznę. Kupiliśmy silnik BMW R1100S i nie mozna odpalićekręcić

  • 4. Data: 2010-06-07 20:21:31
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]
    > Qrva, że tak zacznę. Kupiliśmy silnik BMW R1100S i nie mozna odpalić
    > bo rozrusznik kręci w odwrotnym kierunku ! Żadnej z częsci nie da się

    Kupiłeś silnik od anglika :P

    BP, MSPANC

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 5. Data: 2010-06-07 20:25:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 07 Jun 2010 22:21:31 +0200, osobnik zwany Kuba \(aka
    cita\) wystukał:

    ten z lewymi kwitami? :)

  • 6. Data: 2010-06-08 19:19:55
    Od: Daturka <d...@p...onet.pl>

    On 6 Cze, 17:24, "--Kondor-->" <k...@w...pl> wrote:
> [...]
    > zrobi spięcie. Zaczep małego + (sterującego) jest po innej stronie niż
    > widziałem na zdjęciach innych rozruszników tego typu w sieci.

    Witam.Zamiana(skrzyżowanie)przewodów doprowadzających prąd
    do szczotek spowoduje zmianę kierunku wirowania.Może ktoś rozbierał,
    coś robił,a na koniec odwrotnie podłączył?
    Pozdrawiam.Grześ.