  • 1. Data: 2012-03-29 00:39:01
    Temat: Router z możliwością podłączenia drukarki przez USB
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    Witam,

    Czy możecie polecić "domowy" router z wi-fi i z możliwością podłączenia zwykłej
    drukarki przez USB, w celu uczynienia z niej funkcjonalnie drukarki sieciowej?

    Dzięki,

    latet

  • 2. Data: 2012-03-29 01:08:41
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Thu, 29 Mar 2012 00:39:01 +0200, Latet napisał(a):

    > Czy możecie polecić "domowy" router z wi-fi i z możliwością podłączenia zwykłej
    > drukarki przez USB, w celu uczynienia z niej funkcjonalnie drukarki sieciowej?

    TP-Link WR-1043ND

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 3. Data: 2012-03-29 01:49:02
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-03-29 00:39, Latet pisze:
    > Witam,
    >
    > Czy możecie polecić "domowy" router z wi-fi i z możliwością podłączenia zwykłej
    > drukarki przez USB, w celu uczynienia z niej funkcjonalnie drukarki sieciowej?

    Tez bym chciala, ale ja mam nie tylko router wifi, ale jeszcze bramke
    PAP i Voip we FreeConecie. A chciałabym wysyłać faxy z tej drukarki,
    która taką funkcjonalnośc ma (i jeszcze jakiś dysk wbudowany).

    --
    animka

  • 4. Data: 2012-03-29 08:26:20
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Latet nabazgrał(a):

    > Witam,
    > Czy możecie polecić "domowy" router z wi-fi i z możliwością podłączenia
    > zwykłej drukarki przez USB, w celu uczynienia z niej funkcjonalnie
    > drukarki sieciowej?

    D-Link DIR-655 drukarka jest widoczna taka samo jak by była podpięta pod
    PC, na kompie insalujesz jedynie mały programik USB-share.

  • 5. Data: 2012-03-29 09:12:30
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    > D-Link DIR-655 drukarka jest widoczna taka samo jak by była podpięta pod PC,
    > na kompie insalujesz jedynie mały programik USB-share.

    A D-Link DIR-635 mogłby być?
    Czym się różnią?
    Model 655 jest o 70 zł droższy.

    Latet

  • 6. Data: 2012-03-29 09:53:14
    Od: miab <m...@w...pl>

> [...]
    >
    > Czy możecie polecić "domowy" router z wi-fi i z możliwością podłączenia
    > zwykłej drukarki przez USB, w celu uczynienia z niej funkcjonalnie

    Netgear WNR3500L + ew. załadowany TOMATO RAF.

    miab

  • 7. Data: 2012-03-29 10:06:15
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Latet nabazgrał(a):

    > A D-Link DIR-635 mogłby być?
    > Czym się różnią?
    > Model 655 jest o 70 zł droższy.

    D-LINK DIR-635 WiFi N Router, 4 Port 10/100
    D-LINK DIR-655 WiFi N ROUTER, 4 PORT GIGABIT SWITCH

    Jedyna różnica to switch.

  • 8. Data: 2012-03-29 10:12:29
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Latet nabazgrał(a):

    > A D-Link DIR-635 mogłby być?
    > Czym się różnią?
    > Model 655 jest o 70 zł droższy.

    Dodam że wpinając HUB USB w port Routera możemy podpiąć więcej urządzeń. Ja
    tam miałem wpiętą drukarkę + dysk w obudowie USB i oba urządzenia widoczne
    są w komputerze tak jak bym je podpiął bezpośrednio czyli bez żadnych zabaw
    w IP.

  • 9. Data: 2012-03-29 10:19:46
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-03-29, o godz. 10:06:15
    "Chris" <s...@s...net> napisał(a):

    > Latet nabazgrał(a):

    > D-LINK DIR-635 WiFi N Router, 4 Port 10/100

    Ceneo od 162PLN

    > D-LINK DIR-655 WiFi N ROUTER, 4 PORT GIGABIT SWITCH

    Ceneo od 255PLN

    > Jedyna różnica to switch.

    Jak switch gigabbitowy ma być to lepiej tp-link tl-wr1043nd od 184PLN
    na Ceneo.

    Prywatnie coś nie lubię DLink-a urządzeń z WiFi. Co chwila jakieś
    problemy z nimi były. I pomyśleć że 20 lat temu w okablowaniu byli
    zdecydowanie solidną firmą.

    Zdrówko

  • 10. Data: 2012-03-29 10:29:22
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

    > Ceneo od 162PLN

    NETTO :)

    > Ceneo od 255PLN

    NETTO :)
    Albo ceny fikcyjne bez szuk na magazynie :)

    > Jak switch gigabbitowy ma być to lepiej tp-link tl-wr1043nd od 184PLN
    > na Ceneo.

    Tylko że drukarkę wtedy możesz podłączyć tylko po IP jako sieciową a nie jak
    w D-Linku tak jak by była podpięta bezpośrednio.
    Ma to spore znaczenie dla np. kombajnów ze scanerami/faxami gdzie nie
    zainstalujsze oprogramowania sterującego a jeśli się uda podpiąć to
    wykożystasz połowę funkcji np. niepełna obsługa scanera, brak informacji
    serwisoiwych na temat pracy drukarki oraz tuszy, brak możliwość softwarowej
    kalibracji kolorów, brak informacji o stani tuszy (pełne/puste)

    > Prywatnie coś nie lubię DLink-a urządzeń z WiFi. Co chwila jakieś
    > problemy z nimi były. I pomyśleć że 20 lat temu w okablowaniu byli
    > zdecydowanie solidną firmą.

    Może low-end tak ale z tymi lepszymi nie miałem problemów. Jedyne co mi
    padło to kieszeń sieciowa do dysku DNS-313, znaczy działa do tej pory ale
    tylko po USB, w sieci nie jest widoczny. Mam w sumie na nim backup tylko
    swoich danych jak zdjęcia, dokument itp .. wiec podpinam go bardzo żadko.