    From: "Great Cornholio" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Router z modemem do neostrady max zasięg wifi
    Date: Mon, 05 Nov 2012 13:49:59 +0100

    Potrzebuje wymienić swojego linksysa wag200 na coś o większym zasięgu WiFi (to jest
    najwazniejsze dla mnie w tym momencie) i standardem n. Co proponujecie? Preferuje
    linksysa. Mam neostrade 10 mbit.
    Zastanawiałem sie nad linksys x3000 ale czytałem i dobre i zle opinie na jego temat.

    --
    Android Usenet Reader
    http://android.newsgroupstats.hk