  • 1. Data: 2013-12-13 19:54:04
    Temat: Router ASMAX AR704G i Chromecast
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Dzisiaj dotarła do mnie przesyłka z Chromecastem. Podpiąłem go do
    telewizora, na tablecie zainstalowałem aplikację służącą do
    konfiguracji. Z początku wszystko wydaje się działać prawidłowo - na
    telewizorze wyświetla się plansza "set me up" a tablet wykrywa
    urządzenie. Zgadza się numer kontrolny. Przystępuję więc do
    konfiguracji, podaję hasło do sieci i... Nic...

    Na tablecie przez jakiś czas wyświetla się kółeczko, które mieli i
    mieli. Potem wyskakuje informacja o następującej treści:

    "We weren't able to discover your Chromecast on the network. This may
    require change to your Wi-Fi router settings."

    Jest też odnośnik do tej strony:
    http://support.google.com/chromecast/answer/3438461

    Mam leciwy już router ASMAX AR704G. Próbowałem paru zmian w
    konfiguracji. UPnP z tego co widzę jest domyślnie włączone. Multicast
    domyślnie był "disabled", próbowałem zamienić zarówno na "IGMP v1" jak i
    "IGMP v2" - bez rezultatu.

    Nigdzie nie widzę takiej opcji jak "Disable Access Point/AP isolation"

    Mogę coś jeszcze zrobić, czy też pozostaje mi tylko zakup nowego routera?

  • 2. Data: 2013-12-14 19:53:07
    Temat: Re: Router ASMAX AR704G i Chromecast
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 13 grudnia 2013 19:54:04 UTC+1 użytkownik Atlantis napisał:
> [...]
    >

    > Nigdzie nie widzę takiej opcji jak "Disable Access Point/AP isolation"
    >

    > Mogę coś jeszcze zrobić, czy też pozostaje mi tylko zakup nowego routera?

    Zerknij w ustawnienia firewalla w tym routerze. Mialem kiedys asmaxa (chyba podobny
    albo jakas 904costam) i tam domyślnie były jakieś poronione reguły.
    Sprobuj je powyłączać na próbe (ale nie kasuj).