  • Data: 2010-04-25 20:01:30
    Temat: Rezygnacja z telefonu stacjonarnego na drutach TP
    Od: "Maciek \"Bieniu\"" <m...@p...WIESZCOROBIC.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam na kablach TP internet od Netii, a telefon stacjonarny z Dialogu.
    Jako, że przestałem korzystać z tego telefonu (korzystam z VoIPa) to
    chcę wypowiedzieć Dialogowi umowę. Oczywiście przyjdzie mi wtedy płacić
    opłatę za utrzymanie łącza TP. Pytanie moje jest takie czy oprócz
    pisemka do Dialogu muszę coś jeszcze wysyłać do TP? Czy przy takich
    wypowiedzeniach umowy TP "przez przypadek" nie odłącza też ADSLa? Nie
    chciałbym sobie kłopotu narobić. Na tą opłatę za utrzymanie łącza to TP
    przysyła jakąś fakturę czy płaci się ją razem z opłatą za internet i TP
    się z Netią rozlicza? Ma ktoś doświadczenia w takich sprawach?

    --
    Pozdrawiam, Maciek "Bieniu"
    Skype: Edyta_i_Maciej | GG: 50619 | Tlen: maciek-b