    Date: Wed, 2 Nov 2022 11:57:36 +0100
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapl@xx>
    Subject: Restor.pl - informacja

    Witam,

    Dzwoniłem dzisiaj do Restor.pl bo nie odpowiadali na maile.

    Otóż dowiedziałem się, że w związku z ch...wą polityką podatkową
    obecnego nierządu firma jest w trakcie przenosin do Niemiec.

    Fajna firma , dobre rezystory.

    Od końca listopada zamiast restor.pl będzie restor.de.

    Z tego miejsca, gratuluję odważnej decyzji i mam nadzieję że jeszcze
    wiele firm pójdzie tym samym śladem zostawiając za sobą zaciągnięte
    przez Państwo długi.

    Pozdrawiam

    Adam Górski