  • 11. Data: 2024-06-10 10:20:30
    Temat: Re: Restart PC-ta
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 08.06.2024 14:33, Adam wrote:

    > Ale w tym przypadku, opisywanym przez JS "zmień zasilacz" może mieć
    > uzasadnienie.

    Może, u mnie były dwa przypadki, kiedy niesprawny zasilacz powodował
    błędy w działaniu komputera, przy czym zasilacz podejrzewałbym w
    ostatniej kolejności. Było to błędne działanie USB (odłączenia, brak
    współpracy z niektórymi urządzeniami, reszta komputera działała
    prawidłowo) - pierwszy raz dowiedziałem się o przyczynie dopiero po tym
    jak zasilacz poszedł z dymem i wymieniłem go na nowy, drugi raz już
    wiedziałem, że zasilacz też trzeba sprawdzić.

  • 12. Data: 2024-06-21 17:21:54
    Od: JS <b...@p...onet.pl>

    Sorry za delay, dziękuję za podpowiedzi. Płyta gł. padła i stąd kłopoty.
    Pozdrawiam
    JS