  • 1. Data: 2009-12-03 12:51:47
    Temat: Relacja video z wyprawy na Litwe i Łotwe 2009
    Od: "Losketh" <l...@t...pl>

    Relacja video z wyprawy na Litwe i Łotwe 2009

    http://www.youtube.com/watch?v=gi4kXvq4TxA
    --
    Krzysztof Tomiak
    Specjalista Web Master

    Zespół Systemów Intranetowych
    kom:+48 609 20 77 39t el.:+48 22 380 83 23
    NASK | ul. Wąwozowa 18 | 02-796 Warszawa | www.nask.pl

    Niniejsza wiadomość elektroniczna lub jej załączniki mogą zawierać poufne
    lub chronione prawem informacje, które są przeznaczone wyłącznie dla
    wskazanego w nich adresata. Jeżeli nie jesteś adresatem wiadomości, prosimy
    o jej nieujawnianie, zawiadomienie nadawcy o jej otrzymaniu oraz usunięcie
    wraz z wszystkimi załącznikami. Dziękujemy.

  • 2. Data: 2009-12-03 15:04:28
    Temat: Re: Relacja video z wyprawy na Litwe i Łotwe 2009
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    On 3 Gru, 13:51, "Losketh" <l...@t...pl> wrote:
> [...]
    > o jej nieujawnianie, zawiadomienie nadawcy o jej otrzymaniu oraz usunięcie
    > wraz z wszystkimi załącznikami. Dziękujemy.

    Mam nadzieje ,że lepszy z ciebie Web Majster niz "tórysta"

    p.s może jeszcze uda ci sie tu wcisnąć, oprócz swojej reklamy , także
    reklame działalnosci szwagra , tatunia , cioci . Nie żałuj sobie

  • 3. Data: 2009-12-03 17:07:08
    Od: n...@s...com

    On Thu, 3 Dec 2009 13:51:47 +0100, "Losketh" <l...@t...pl> wrote:

    >Relacja video z wyprawy na Litwe i Łotwe 2009

    chyba wideło.
    Trza bylo chociaz syfrufke puscic w tryb nagrywania filmikow :-/

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 4. Data: 2009-12-04 07:33:05
    Od: "Losketh" <l...@t...pl>

    Mam nadzieje ,że lepszy z ciebie Web Majster niz "tórysta"

    p.s może jeszcze uda ci sie tu wcisnąć, oprócz swojej reklamy , także
    reklame działalnosci szwagra , tatunia , cioci . Nie żałuj sobie

    hmm nie wiem co miałbym miec z reklamowania nasku ..zreszta chyba w polsce
    nawet nie ma po trzeby i tak wszyscy musicie z ich usług korzystac mamy
    monopol wiec po co reklama ale skoro zalaczony firmowy podpis ci przeszkadza
    to przepraszam...

    pzdr.
    losketh

  • 5. Data: 2009-12-04 11:16:23
    Od: Marek B <r...@n...net.pl>

    n...@s...com pisze:
    > Trza bylo chociaz syfrufke puscic w tryb nagrywania filmikow :-/
    Ale chociaż muza fajna bo inaczej bym przysnął ;-)

    --
    pozdrawiam
    Marek

  • 6. Data: 2009-12-04 20:08:37
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Losketh pisze:

    > hmm nie wiem co miałbym miec z reklamowania nasku ..zreszta chyba w polsce
    > nawet nie ma po trzeby i tak wszyscy musicie z ich usług korzystac mamy
    > monopol

    wez sie obudź, nie wierze ze mozna takie pierdoły pisac w trzeźwosci
    umysłu. Pespałes kilka fajnych lat rozwoju internetu

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 7. Data: 2009-12-04 20:13:05
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Losketh pisze:

> [...]
    > monopol

    wez sie obudź, nie wierze ze mozna takie pierdoły pisac w trzeźwosci
    umysłu. Przespałes kilka fajnych lat rozwoju internetu

  • 8. Data: 2009-12-07 07:00:33
    Temat: Re: Relacja video z wyprawy na Litwe i Łotwe 2009[OT]
    Od: "Losketh" <l...@t...pl>

    jezeli liczysz ze te wszytkie firmy ktore oferuja domene pl itd rejestruj
    je gdzies indziej niz nask i gdzies indziej placa to niestety jestes w
    błedzie :D

    wszystkie polskie domeny sa rejestrowane u nas i i wszytkie bezposrednio lub
    nie placa nam

    pzdr

  • 9. Data: 2009-12-07 07:54:17
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Losketh pisze:
> [...]
    > błedzie :D
    >
    > wszystkie polskie domeny sa rejestrowane u nas i i wszytkie bezposrednio lub

    Głupi jestes.
    Nie kupuje domen pl
    Firmową domene pl zabrałem z NASK do innego rejestratora i place tam
    mniej niz polowe tego co w NASK, wiec policz sobie szybciutko ile na tym
    NASK stracił (dobra, nie dasz rady - zamiast 200 zł NASK dostaje nie
    wiecej niz 50 zł)
    Po trzecie z Niezwykle Aktywna Siatką Kretynów walcze od czasów
    rzeczywistego monopolu, jak widze poziom ludzi nie uległ zmianie.
    Skamielina prosze Pana.

  • 10. Data: 2009-12-07 08:10:13
    Od: n...@s...com

    On Mon, 07 Dec 2009 08:54:17 +0100, Arni <a...@N...spam> wrote:

> [...]
    >mniej niz polowe tego co w NASK, wiec policz sobie szybciutko ile na tym
    >NASK stracił (dobra, nie dasz rady - zamiast 200 zł NASK dostaje nie

    Nic nie traci, firma ktorej placisz, placi NASKowi.
    A ze bierze duze pakiety to placi grosze, za to nask nie musi sie
    zajmowac detalistami. Widac policzyli ze tak wiecej/szybciej zarobia.

    pozdr
    newrom