  • 171. Data: 2012-10-14 21:31:15
    Temat: Re: Reklamy telefonów Samsunga w TV
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ALEX" <a...@o...pl> wrote in message
    news:96890010-c867-47ee-b04e-63eb6664edf8@googlegrou
    ps.com...

    > Zbliżona do twojej.

    A jakież to moje zachowania w stosunku do Ciebie uważasz za niekulturalne?
    8-|

    > Dziękuję.

    Proszę bardzo :-)

    > Stwierdzam fakt.

    Tak Ci się tylko (błędnie) wydaje...

    > Najpierw SIII nie moe być obiektywnie lepszy od iP5.
    > A za chwilę iP5 jest obiektywnie lepszy od SIII.

    Zwyczajnie nie zrozumiałeś o czym była tu mowa... to nie żadne kłamstwo!
    Jak nie znasz definicji słowa "kłamstwo" to sięgnij do
    słownika/encyklopedii.

  • 172. Data: 2012-10-14 22:03:47
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 12-10-2012 14:53, BaX pisze:
    > Jak redukcja czerwonych oczu której nie ma np. N3310?
    > LOL

    Ciekawe ile jeszcze będziemy przepychać się dla sportu z tym kretynem ;-)

    --
    pozdr.

  • 173. Data: 2012-10-14 22:23:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Ciekawe ile jeszcze będziemy przepychać się dla sportu z tym kretynem ;-)

    Sądzisz że jak dasz emotikon na koniec zdania to zmniejszy
    to jakoś wydźwięk tego próbujesz obrażać człowieka którego
    nie znasz i który nic Ci złego nie zrobił?

    Gdzie Ty się kultury uczyłeś?
    Twoi rodzice tak pieszczotliwie do Ciebie w domu mówili?

  • 174. Data: 2012-10-15 09:47:55
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > BaX - ile takich zdjęć pod słońce jest w Twojej kolekcji?
    > Napisz tak na serio, bez wygłupów...
    >
    > Bo już Cię pytałem o drukowanie zdjęć i też wyszło na moje.

    ??? co wyszło, wyszło że drukowałem dzień wcześniej

    > Ale pierwszy jesteś do wyśmiewania się z tego, że ktoś
    > nie używa metod popularnych 20 lat temu albo że krytykuje
    > iPhone5 że ma problem w czymś czego i tak nikt nie widzi...

    Nie, bawią mnie ludzie którzy wmawiają wszystkim w koło, że wady w
    urządzeniach którymi się posługują to żadne wady ale z drugiej strony
    krytykują urządzenia innych bo wady w ich urządzeniach są nie do przyjęcia.

  • 175. Data: 2012-10-15 12:06:47
    Od: ALEX <a...@o...pl>

    W dniu niedziela, 14 października 2012 21:31:19 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

    > A jakież to moje zachowania w stosunku do Ciebie uważasz za niekulturalne?
    >
    > 8-|

    Całokształt.

    > Tak Ci się tylko (błędnie) wydaje...

    Niestety nie. Non stop kłamiesz.

    > Zwyczajnie nie zrozumiałeś o czym była tu mowa...

    Lepiej od ciebie zrozumiałem

    > to nie żadne kłamstwo!

    Zwykłe ordynarne kłamstwo.

    > Jak nie znasz definicji słowa "kłamstwo" to sięgnij do
    >
    > słownika/encyklopedii.

    Sam zajrzyj.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła
    coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 176. Data: 2012-10-15 14:31:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "BaX" <bax@_klub.chip.pl> wrote in message

    > ??? co wyszło, wyszło że drukowałem dzień wcześniej

    Pytałem o drukowanie zdjęć z wakacji do albumu a nie o drukowanie
    jako wersja elektronicznej notatki z remontu...

> [...]
    > urządzeniach którymi się posługują to żadne wady ale z drugiej strony
    > krytykują urządzenia innych bo wady w ich urządzeniach są nie do

    Ludzie dookoła Ciebie nie żyją po to aby Ciebie zabawiać... :-)

  • 177. Data: 2012-10-15 14:33:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ALEX" <a...@o...pl> wrote in message
    ps.com...

    > Całokształt.

    Pleciesz. Tak mówią ludzie, którzy nie mają nic do zarzucenia...

    > Niestety nie. Non stop kłamiesz.

    Jesteś bezczelny.

    Równie dobrze mogę napisać że bijesz swoją matkę i gwałcisz córkę.
    Chcesz się bawić w taką zabawę, Alex?

    Jak już zarzucasz komuś kłamstwo to go udowadniasz choćby cytatem.

    > Lepiej od ciebie zrozumiałem

    Lepiej ode mnie zrozumiałeś co ja powiedziałem ? :-)))

    Biedny jesteś.

  • 178. Data: 2012-10-15 15:10:12
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Pszemol nabazgrał(a):

    > Pytałem o drukowanie zdjęć z wakacji do albumu a nie o drukowanie
    > jako wersja elektronicznej notatki z remontu...

    Ja drukuję zdjęcia dziecka dla dziadków ... oni nie mają smartfonów, nie ten
    wiek a lubią popatrzeć na zdjęcia.

  • 179. Data: 2012-10-15 16:15:54
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Pytałem o drukowanie zdjęć z wakacji do albumu a nie o drukowanie
    > jako wersja elektronicznej notatki z remontu...

    Ale smartfon to nie aparat więc średnio się nadaje do robienia zdjęć.
    Najwyżej do "notatki z remontu"

    > Ludzie dookoła Ciebie nie żyją po to aby Ciebie zabawiać... :-)

    Najwyraźniej Ty jesteś wyjątkiem.

  • 180. Data: 2012-10-15 18:27:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości
    >Ja drukuję zdjęcia dziecka dla dziadków ... oni nie mają smartfonów,
    >nie ten wiek a lubią popatrzeć na zdjęcia.

    Duzo tych dzieci ?
    Moze taniej wyszloby kupic im smartfona/tablet/fotoramke/odtwarzacz
    DVD :-)

    J.