  • 1. Data: 2014-04-25 23:22:45
    Temat: Reklama Sony Xperia Z2
    Od: Marek <p...@s...com>

    Niech ktoś mi powie, co filmował ten Pan w reklamie telefonu? :-D

    https://www.youtube.com/watch?v=xzLdWzz4FQo

    Marek

  • 2. Data: 2014-04-26 09:30:18
    Temat: Re: Reklama Sony Xperia Z2
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu piątek, 25 kwietnia 2014 23:22:45 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
    > Niech ktoś mi powie, co filmował ten Pan w reklamie telefonu? :-D

    Zapewne w zalozeniach reklamy, telefon wpadl do wanny i bez szwanku zostal z niej
    wydobyty.
    Ale interpretacja swietna. Ciekawy tok myslenia ;)

  • 3. Data: 2014-04-26 17:07:00
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 25-04-2014 23:22, Marek pisze:
    > Niech ktoś mi powie, co filmował ten Pan w reklamie telefonu? :-D
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=xzLdWzz4FQo

    Google twierdzą, że to "Masturbation home porn".

    --

  • 4. Data: 2014-04-26 19:38:16
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Marek" napisał:

    > Niech ktoś mi powie, co filmował ten Pan w reklamie telefonu? :-D

    A czy ktoś poza Tobą zauważył też, że miał włączone nagrywanie zamiast
    odtwarzania, czy tylko Tobie tak się wydawało?