  • 1. Data: 2013-04-28 21:06:32
    Temat: Rejestr polaczen przychodzacych w Orange - Samsung Android
    Od: "Tomaszek" <w...@b...o_n_e.t.pl>

    Witam,

    Musze jakos odzyskac kontakt do osoby, ktora dzwoniła do mnie 10.04.2013
    Telefon android - samsung nie pamieta juz tej daty w rejestrze polaczen.
    Moze operator - orange - rejestruje polaczenia i udestepni w formie wydruku
    lub poprzez orange online ?
    Jakies inne pomysły, jakis program do wyciagniecia informacji ze sluchawki?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-04-28 23:35:07
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-04-28 21:06, Tomaszek pisze:
    > Witam,
    >
    > Musze jakos odzyskac kontakt do osoby, ktora dzwoni?a do mnie 10.04.2013
    > Telefon android - samsung nie pamieta juz tej daty w rejestrze polaczen.
    > Moze operator - orange - rejestruje polaczenia i udestepni w formie wydruku
    > lub poprzez orange online ?
    > Jakies inne pomys?y, jakis program do wyciagniecia informacji ze sluchawki?

    A mnie zabrali wszystkie moje kontakty, ktore były na orange online. Za
    złości, bo nie chcialam przedłuzyć umowy i od razu mi zamknęli konto.
    Jeśli chodzi o pozostawione tam moje kontakty to traktuje to już jako
    złodziejstwo, bo nie miałam możliwości już wejść na konto i te kontakty
    po prostu wyczyścić. To jest po prostu podle za strony Orange.

    --
    animka

  • 3. Data: 2013-04-29 07:42:16
    Od: "Tomaszek" <w...@b...o_n_e.t.pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > złodziejstwo, bo nie miałam możliwości już wejść na konto i te kontakty po
    > prostu wyczyścić. To jest po prostu podle za strony Orange.

    Ale tam zdaje sie sa tylko polaczenia wychodzace

  • 4. Data: 2013-04-29 15:15:11
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-04-29 07:42, Tomaszek pisze:
    > U?ytkownik "animka" <a...@t...wp.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Ale tam zdaje sie sa tylko polaczenia wychodzace

    Oraz moja książka telefoniczna-kontakty.

    --
    animka

  • 5. Data: 2013-04-29 21:40:14
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-04-29 15:15, animka pisze:

    > Oraz moja książka telefoniczna-kontakty.

    Hę?

  • 6. Data: 2013-04-29 21:52:41
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Krystek" napisał:

    > Hę?

    Kolega Krystek nowy na grupie widać i zapoznaje się z animką? Przyzwyczaj
    się.

  • 7. Data: 2013-04-29 22:20:29
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-04-29 21:40, Krystek pisze:

    > Hę?

    Na orange online mialam powpisywane imiona, nazwiska i numery telefonów.
    Z orange-online wysyłałam sms-y (było 30 darmowych co miesiąc), bo nie
    lubie pisać sms-ow w telefonie.
    Czy teraz zrozumiałeś, hę?

    --
    animka

  • 8. Data: 2013-04-29 23:20:12
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-04-29 22:20, animka pisze:

    > Na orange online mialam powpisywane imiona, nazwiska i numery telefonów.
    > Z orange-online wysyłałam sms-y (było 30 darmowych co miesiąc), bo nie
    > lubie pisać sms-ow w telefonie.
    > Czy teraz zrozumiałeś, hę?

    Ale co to ma do rejestru połączeń?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 9. Data: 2013-04-30 00:14:12
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 29 Apr 2013 23:20:12 +0200, Krystek napisał(a):

    > Ale co to ma do rejestru połączeń?

    Nie wnikaj, machaj, uśmiechaj się. I nie próbuj zrozumieć.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 10. Data: 2013-04-30 01:55:38
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-04-30 00:14, Waldek Godel pisze:

    > Nie wnikaj, machaj, uśmiechaj się. I nie próbuj zrozumieć.

    Po jej ostatnich wyczynach na pececie przestałem próbować...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/