  • Data: 2009-02-04 11:09:58
    Temat: Regeneracja zawieszenia w starym sprzecie
    Od: luzur <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam MTX 50 rocznik 84 i jestem w trakcie doprowadzania go do stanu
    fabrycznego :>

    Pozostał mi problem zawieszenia, tył jak ja siadam (80kg) opada ponad
    50 % skoku....

    Przod jedna laga czesto sie blokuje, dobija i tak zostaje....

    Moge kupic niby na allegro jakies inne lagi i amortyzator,
    tylko jaka jest szansa ze bedzie lepszy od tego co mam.
    Wszystko do tego sprzeta ma ok 20 lat :)

    Czy wogole sprezyny sie jeszcze regeneruje ?
    Moze zna ktos jakiegos fachowca z warszawy ?
    Chcialbym dowiedziec sie czy regeneracja sprezyn ma sens ?
    Czy poprawa bedzie krotko trwala?

    A moze do MTXa pasuja jakies sprezyny od innego sprzeta ?

    Pozdrowienia