  • 1. Data: 2014-12-31 11:02:59
    Temat: Reaktywny transfer mocy w bezpiecznikach
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    Takie tam voodoo: http://www.homesavingshint.com/pl/

    "Urządzenie eliminuje wyższe harmoniczne, usuwa problemy w sieci.
    Kompensuje również reaktywny transfer mocy w bezpiecznikach."

    W angielskiej wersji strony ma większy sens:

    "The device eliminates the harmonics, removes disturbances in the grid. It
    also compensates for the reactive power transfer through the mains."

    Ale "reaktywny transfer mocy w bezpiecznikach" poprawił mi humor.

    Ciekawe czy przynajmniej wysilili się, żeby wrzucić w środek parę
    kondensatorów i móc pisać o kompensowaniu mocy biernej, czy po prostu
    w środku jest pusto albo jakiś obciążnik, żeby urządzenie było ciężkie
    (wiadomo - ciężkie = droższe).

    Ciekawe jest też, że każde wspomnienie tego urządzenia linkuje do strony.
    Pewnie SEO.

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/

  • 2. Data: 2014-12-31 12:10:22
    Temat: Re: Reaktywny transfer mocy w bezpiecznikach
    Od: s...@g...com

    użytkownik Gof napisał:
    > Takie tam voodoo: http://www.homesavingshint.com/pl/
    >
    > "Urządzenie eliminuje wyższe harmoniczne, usuwa problemy w sieci.
    > Kompensuje również reaktywny transfer mocy w bezpiecznikach."

    I przenosi w czasie:) Dwa w jednym.

    Data sprzedazy "przed": 11/2013
    Data sprzedady "teraz": 11/2012

    Bo krasc to trzeba umiec, klamac tez:)

  • 3. Data: 2014-12-31 12:16:25
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    s...@g...com wrote:

    > Bo krasc to trzeba umiec, klamac tez:)

    Dokładnie - na angielskiej stronie w komentarzach są nazwiska "Local
    Male Name 1" itd. :)