  • 1. Data: 2013-02-26 13:20:30
    Temat: żywotność bateri w laptopie
    Od: s...@g...com

    Zona ma starego HP-ka.
    Bateria trzymała max 15 minut. W ubiegłym tygodniu pojechała do Niemiec na delegacje.
    Poprosiła kolezanke o pożyczenie bateri (prawie nowej).
    Po powrocie oddaje kolezance nową i bierze stara.
    Laptop znowu chodził na bateri 2 godziny.
    o co chodzi?

  • 2. Data: 2013-02-26 13:29:36
    Temat: Re: żywotność bateri w laptopie
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-02-26 13:20, *s...@g...com* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:
> [...]
    > Po powrocie oddaje kolezance nową i bierze stara.
    > Laptop znowu chodził na bateri 2 godziny.

    Pomyliła baterie

    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 3. Data: 2013-02-26 14:23:43
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 2013-02-26 13:29, Mirek Ptak pisze:
    > Dnia 2013-02-26 13:20, *s...@g...com* napisał, a mnie coś
    > podkusiło, żeby odpisać:
    >
    > Pomyliła baterie

    A na niemieckim forum - "czy pożyczenie baterii komuś z Polski skraca
    jej żywotność?" ;-)
    A na poważnie, to raczej nie jest możliwa taka samoregeneracja, chyba,
    że coś było przedtem nie tak, np. styki...

  • 4. Data: 2013-02-26 16:58:33
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 26 lutego 2013 13:20:30 UTC+1 użytkownik s...@g...com napisał:
    > Zona ma starego HP-ka.
    > Bateria trzymała max 15 minut. W ubiegłym tygodniu pojechała do Niemiec na
    delegacje. Poprosiła kolezanki o pożyczenie bateri (prawie nowej).
    > Po powrocie oddaje kolezance nową i bierze stara.
    > Laptop znowu chodził na bateri 2 godziny.
    > o co chodz

    Jeszcze raz:

    1) Zonie pada bateria a za kilka dni wyjeżdża daleko daleko.
    (Laptop ma minimum dwa lata.)
    2) Prosi koleżanke obok która ma nowszy laptop o pożyczenie bateri.
    3) Zamieniają sie bateriami.
    4) Wyjazd do DE i powrót PL
    5) Baterie wracają na swoje pierwotne miejsca.
    6) Stara bateria trzyma ponad godzine.
    o co chodzi ?

  • 5. Data: 2013-02-26 16:59:53
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

> [...]
    > 3) Zamieniają sie bateriami.
    > 4) Wyjazd do DE i powrót PL
    > 5) Baterie wracają na swoje pierwotne miejsca.

    Czy to jest teraz powtarzalne, czyli bateria zawsze już tyle trzyma, czy
    tylko raz się tak stało po powrocie?

  • 6. Data: 2013-02-26 19:07:39
    Od: "LPPL" <u...@g...pl>

    Użytkownik <s...@g...com>

    > Zona ma starego [...]

    > Jeszcze raz:

    > 1) Zonie pada bateria a za kilka dni wyjeżdża daleko daleko [...]

    > o co chodzi ?

    Zdaje się, że chodzi o to, że czasami trzeba wyjechać naprawdę daleko,
    żeby sobie porządnie podładować baterie!

    A już zwłaszcza jak się ma starego...

    ;)

    --
    LPPL

  • 7. Data: 2013-02-26 21:29:55
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2013-02-26 13:20, s...@g...com pisze:
> [...]
    > Po powrocie oddaje kolezance nową i bierze stara.
    > Laptop znowu chodził na bateri 2 godziny.

    W rodziców laptopie używanym prawie cały czas pod zsilaczem trzeba raz
    na 2-3 miesiące baterie rozładować do końca i wyjąć na chwilę bo się
    rozkalibrowuje układ ładowania i ładuje bardzo mało, potem znów bateria
    trzyma długo.

  • 8. Data: 2013-02-26 21:40:28
    Od: s...@g...com

    > Czy to jest teraz powtarzalne, czyli bateria zawsze już tyle trzyma, czy
    > tylko raz się tak stało po powrocie?

    Z zegarkiem w ręku wyszło mi przed chwilą 35 minut.
    Przedtem było tak że włączałem kompa uruchamiałem interie logowałem się na poczte i
    czytałem nagłówki e-maili i padał komp

  • 9. Data: 2013-02-26 23:11:08
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 2013-02-26 21:40, s...@g...com pisze:

    > Z zegarkiem w ręku wyszło mi przed chwilą 35 minut.
    > Przedtem było tak że włączałem kompa uruchamiałem interie logowałem się na poczte i
    czytałem nagłówki e-maili i padał komp

    Czyli znów się pogarsza. Albo laptop nie laduje dobrze baterii albo jej
    poprawa byla chwilowa i wynikała z tego że "odpoczeła"

  • 10. Data: 2013-02-27 00:05:43
    Od: "mappl" <n...@m...pl>

    > A na poważnie, to raczej nie jest możliwa taka samoregeneracja, chyba,
    > że coś było przedtem nie tak, np. styki...

    Albo zarządzanie energią w systemie operacyjnym.
    W starym rzęchu miałem słabą baterię, w kilka minut spadała ilość
    energii do 5% i się usypiał. Po wyłączeniu tej opcji przy wskazaniu 0%
    naładowania potrafił chodzić przez godzinę.