  • Data: 2011-11-08 16:29:51
    Temat: Re: zwierzęta leśne na drodze
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Mała podpowiedź: czasem się zdarza, że zwierzę "zastygnie" w świetle
    > świateł. Warto je w tym momencie na chwilę zgasić - jest duża szansa,
    > że zwierzę się otrząśnie i zdąży uciec.

    Nie wierzę, że ktoś może takie brednie wypisywać. Jechałeś kiedyś
    samochodem w nocy jako kierowca? Sam sobie przy 100km/h zgaś światła w
    lesie. Gwarantuję, że w ciągu 1/4 sekundy wbijesz pedał hamulca w
    podłogę aż jęknie. :) Nagła absolutna ciemność przy takiej prędkości i
    śmigających kilka metrów od ciebie drzewach to mocne przeżycie. :D
    Wiem, bo moje poprzednie auto kiedyś samo mi taki dowcip odwaliło.
    Trauma jak skurwysyn.

    --
    Deflegmator