  • 21. Data: 2021-10-07 19:17:46
    Temat: Re: zorientował się, że słabo działa ??
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 7 października 2021 o 15:30:49 UTC+2 Dariusz Dorochowicz napisał(a):
> [...]
    jpg

    > No przecież właśnie o to chodzi żeby się tego pola z płyty pozbyć ;)

    Ciekawe czy ktoś wpadnie na pomysł poprawienia tym brzmjenia kaset magnetofonowych ;>

  • 22. Data: 2021-10-07 21:25:17
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2021-10-07 o 16:16, Krzysztof Gajdemski pisze:
> [...]
    >>> https://allegro.pl/oferta/verictum-cogitari-sx-78134
    86087
    jace-ac/13_cogitari-sx-nowosc

    > Uuu... ,,Producent: VERICTUM Cena (w czasie testu): 22 800 zł". Test
    > z 2016. A w roku Pańskim 2021 można kupić za 21 900,00 zł + 20 zł
    > dostawa. A taaaka inflacja niby. Teraz będzie można mówić, że staniały
    > lokomotywy i verictumy.

    > Piękne. To musi kosztować.

    Gdzie piękne, PE czarnym? Purysta-elektryk, kościoła p.w. DINVDE0293 za
    grosza tego nie kupi, bo nie trzyma kolorów żył.

    Wniosek: w każdym kościele jest jakieś ciele, co płaci za swe wyznanie
    za wiele ;)

    --
    viktorius

  • 23. Data: 2021-10-07 23:48:29
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 07.10.2021 o 15:48 Arnold Ziffel <a...@h...invalid> pisze:

    > Jest i zdjęcie w środku.
    > http://highfidelity.pl/foto_testy/1612/verictum/c.jp
    > To religia, podobnie jak różne inne szurowskie wynalazki, odpromienniki
    > itd.

    No i następny amator :(
    Działa, dopóki się tego _nie_ rozkręci. Coś jak kot Szredingera (czy cóś),
    który jest żywy (albo i martwy), dopóki nie zajrzysz do pudełka.
    Kamil

  • 24. Data: 2021-10-09 14:26:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 07 Oct 2021 23:48:29 +0200, Kubuś Puchatek wrote:

    > No i następny amator :(
    > Działa, dopóki się tego _nie_ rozkręci. Coś jak kot Szredingera (czy cóś),
    > który jest żywy (albo i martwy), dopóki nie zajrzysz do pudełka.

    Aczkowiek ... sa rzekomo takie silniki czy podobne ustrojstwa,
    co maja bardzo mocne pole magnetyczne, ktore dziala, dopoki sie nie
    rozbierze ukladu magnetycznego.

    Tajemnicze troche te magnesy, ale cos tym jest ..

    J.

  • 25. Data: 2021-10-10 01:58:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 9 października 2021 o 14:26:42 UTC+2 J.F napisał(a):

> [...]
    > rozbierze ukladu magnetycznego.
    >
    > Tajemnicze troche te magnesy, ale cos tym jest ..

    Rzekomo to są magnesy jednobiegunowe. To o czym napisałeś istnieje w realu.

  • 26. Data: 2021-10-10 02:31:03
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Do haratania na wacie piękne.

    -----

  • 27. Data: 2021-10-10 11:25:33
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 7 października 2021 o 16:16:11 UTC+2 Krzysztof Gajdemski napisał(a):

    > Piękne. To musi kosztować.

    Hmm, ten "virictum" to trochę podobne do "desa unicum" - no i w sumie ten
    rozgałęziacz wygląda conieco jakby z epoki Ludwika XIV, a nawet Leonarda da Vinci -
    więc moż ta cena to za wartość zabytkową?

  • 28. Data: 2021-10-11 20:25:02
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 07.10.2021 o 02:47, sundayman pisze:
    > https://allegro.pl/oferta/acoustic-revive-rd-3-demag
    netyzer-do-cd-11150384638

    bardzo mnie ciekawi jak można próbować wiarygodnie wytłumaczyć wpływ tego
    demagnetyzera na
    jakość dźwięku w odtwarzaczu... że niby kręcąca się namagnesowana płyta nie indukuje
    czegoś na ścieżkach?

  • 29. Data: 2021-10-11 20:34:25
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 11/10/2021 20:25, m4rkiz wrote:
    netyzer-do-cd-11150384638
    > bardzo mnie ciekawi jak można próbować wiarygodnie wytłumaczyć

    Nie trzeba wiarygodnie. Wystarczy dużo niezrozumiałych słów ze słownika
    technicznego i książki do fizyki.

  • 30. Data: 2021-10-11 21:15:49
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 11.10.2021 o 20:25, m4rkiz pisze:

> [...]
    > tego demagnetyzera na jakość dźwięku w odtwarzaczu... że niby kręcąca
    > się namagnesowana płyta nie indukuje czegoś na ścieżkach?

    Jako audiofil Ci odpiszę :) Nie masz pojęcia, jak JEDEN "trzask" potrafi
    zniweczyć odbiór a kilka "trzasków" zupełnie.

    Siedzisz sobie w skórzanym fotelu w specjalnie wygłuszonym i
    wyprofilowanym pomieszczeniu i sączysz lampkę wina z 1945 z północnej
    Hiszpanii, oczekując niczym niezakłóconego dźwięku Pink Floyd z płyty
    Animals. Lampy nagrzane, głośniki odkurzone i wypracowane, temperatura
    stabilna. Kiedy Waters otwiera usta, nabierając powietrza przed
    wypowiedzenie frazy, że owce idą na rzeź, następuje suchy trzask
    rozmagnesowania namagnesowanej płyty jak kurwa piorun w Pulse i
    dostajesz porażenia. Nagle kieliszek wypada Ci z dłoni i niszczy wszystko.

    Hebiego nie czytaj, on się nie zna bo jest druciarzem/linuksiarzem :)

    Tutaj poczytaj:
    https://allegro.pl/oferta/verictum-x-fuse-bezpieczni
    k-5x20-rozne-wartosci-8573755385
    I opinie:

    "Nie wiedziałem że bezpiecznik potrafi podnieść tak jakość dźwięku. Po
    wymianie na Verictum X-Fuse usłyszałem o wiele więcej szczegółów. Góra
    krystalicznie czysta pięknie dociążony dół i przepiękna średnica.
    Szerokość i głębokość sceny petarda.Bas pięknie zróżnicowany. Widnieje
    tu jedna opinia że X-Fuse wycina szczegółowość i górne pasmo, w moim
    odczuciu jest to totalna bzdura. Jest wręcz przeciwnie. Z ręką na
    serduchu polecam wszystkim bezpiecznik Verictum X-Fuse. Naprawdę warto. "

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>