  • Data: 2022-09-12 06:32:21
    Temat: Re: zony i samochodu sie nie pozycza
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.09.2022 o 00:00, Akarm pisze:

    > Znaczy co będzie obowiązkowe?
    > Pożyczanie samochodu obcemu typowi, żeby go obrzygał przejeżdżając
    > krawężniki?

    No na przykład. Przecież już się mówi, że prywatne samochody są be (z
    wyjątkiem marek luksusowych).

    > Ku...
    > Co trzeba mieć we łbie, żeby pisać takie brednie...

    Jakby ci ktoś powiedział co się z całym kowidowym cyrkiem odjebie na
    zasadzie "dobrowolności" (bo okazało się że praktycznie wszystkie
    obsostrzenia były dobrowolne, bo nielegalne), to też byś powiedział że
    komuś odpierdoliło. Bez problemu jestem wstanie sobie wyobrazić, że
    przyjęto model że wjazd do miasta wymaga nazbierania iluś tam "eko
    punktów" na przykład przez car sharing.

    Więc tak ostrożnie z tym że ktoś jest pojebany i pisze brednie, bo jakby
    ci w 2000 roku powiedział co się odjebie do w ciągu dwóch najbliższych
    dekad, to byś powiedział że pojeb i szur.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!