-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
a.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: znowu pod prąd jechał
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <X...@l...net>
<u66as7d5cy9n$.18e93qvlr78qy.dlg@40tude.net>
<X...@l...net>
Date: Thu, 14 Jul 2016 10:59:59 +0200
Message-ID: <8mbfh1xrpndz.1lefgbqqntaxb$.dlg@40tude.net>
Lines: 46
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1468486864 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15205 89.77.179.152:11363
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2585610
[ ukryj nagłówki ]Dnia Thu, 14 Jul 2016 08:46:04 +0200, PiteR napisał(a):
> na ** p.m.s ** Tomasz Pyra pisze tak:
>
>>> http://kontakt24.tvn24.pl/pod-prad-na-a1-chcial-zeby
-go-przepuscic
>>> -bo-ma-kawalek-do-zjazdu,206728.html
>>
>> Tam gdzie go zawrócili do najbliższego zjazdu było 5km, a
>> poprzedni zjazd dopiero co przejechał. Wygląda więc na akcje w
>> pełni świadomą omijania tego korka który stoi w stronę w którą
>> jechał.
>
> Nie mów mi takich rzeczy, że świadomie. To należy mu się taki wpierdol
> żeby go rodzona matka nie poznała.
No innego wyjścia nie widzę.
Gdyby jechał od bramek, to chwilę wcześniej minął zjazd którego drogowskaz
widać po prawej stronie. A do następnego 5km korka.
Za bardzo to niepasuje do nieświadomej jazdy.
Zresztą z artykułu wynika że tłumaczył się że ma tylko "kawałeczek".
>> Ciekawe też dlaczego on jechał po tej stronie drogi? Ja rozumiem
>> że może musiał, może chciał, cokolwiek, ale dlaczego nie jechał
>> pasem awaryjnym po swojej lewej? Przecież i tak musiał wjechać od
>> zewnętrznej strony i zjeżdżał będzie na zewnątrz.
>
> Bo jest debilem. Zresztą na filmikach na pięciu czterech jedzie po
> lewej stronie po trawie.
Tych którzy się zamotali i nie wiedzą tego że jadą pod prąd to rozumiem -
bo oni jadą swoim prawym i dziwią się dziwią dlaczego na tej drodze tylu
wyprzedza na trzeciego.
Ale ktoś kto ciśnie świadomie i tłumaczy że za chwilę ma zjazd? Dlaczego
nie jedzie awaryjnym?
Widocznie takie pomysły są silnie skorelowane z ilorazem inteligencji
niepozwalającym wpaść na pomysł jazdy pasem awaryjnym.
> Po prawej może stać coś zepsutego. No pech zdarza się. Ludzie się
> spodziewają. Ale po lewej się ciśnie przy wyprzedzaniu ile fabryka dała
> i w tym momencie trafiamy na debila i dobranoc.
No przede wszystkim na pasie awaryjnym całe auto się po prostu zmieści
teoretycznie nie powinno być tam problemu zderzeń.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.07.16 10:51 Grzegorz Tomczyk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
Najnowsze wątki
- 2025-02-10 Spalił się spaliniak
- 2025-02-10 zarowka wifi - z sensowna apka lub lepiej albo lokalnie lub przez web. I zeby harmonogram miala
- 2025-02-10 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-10 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2025-02-10 Dlaczego takie preferencje banków?
- 2025-02-10 Białystok => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-02-10 Mińsk Mazowiecki => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-10 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-10 Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- 2025-02-10 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-10 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-10 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-02-10 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-02-10 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-10 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=