-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
a.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: znowu pod prąd jechał
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <X...@l...net>
<u66as7d5cy9n$.18e93qvlr78qy.dlg@40tude.net>
<X...@l...net>
Date: Thu, 14 Jul 2016 10:59:59 +0200
Message-ID: <8mbfh1xrpndz.1lefgbqqntaxb$.dlg@40tude.net>
Lines: 46
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1468486864 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15205 89.77.179.152:11363
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2585610
[ ukryj nagłówki ]Dnia Thu, 14 Jul 2016 08:46:04 +0200, PiteR napisał(a):
> na ** p.m.s ** Tomasz Pyra pisze tak:
>
>>> http://kontakt24.tvn24.pl/pod-prad-na-a1-chcial-zeby
-go-przepuscic
>>> -bo-ma-kawalek-do-zjazdu,206728.html
>>
>> Tam gdzie go zawrócili do najbliższego zjazdu było 5km, a
>> poprzedni zjazd dopiero co przejechał. Wygląda więc na akcje w
>> pełni świadomą omijania tego korka który stoi w stronę w którą
>> jechał.
>
> Nie mów mi takich rzeczy, że świadomie. To należy mu się taki wpierdol
> żeby go rodzona matka nie poznała.
No innego wyjścia nie widzę.
Gdyby jechał od bramek, to chwilę wcześniej minął zjazd którego drogowskaz
widać po prawej stronie. A do następnego 5km korka.
Za bardzo to niepasuje do nieświadomej jazdy.
Zresztą z artykułu wynika że tłumaczył się że ma tylko "kawałeczek".
>> Ciekawe też dlaczego on jechał po tej stronie drogi? Ja rozumiem
>> że może musiał, może chciał, cokolwiek, ale dlaczego nie jechał
>> pasem awaryjnym po swojej lewej? Przecież i tak musiał wjechać od
>> zewnętrznej strony i zjeżdżał będzie na zewnątrz.
>
> Bo jest debilem. Zresztą na filmikach na pięciu czterech jedzie po
> lewej stronie po trawie.
Tych którzy się zamotali i nie wiedzą tego że jadą pod prąd to rozumiem -
bo oni jadą swoim prawym i dziwią się dziwią dlaczego na tej drodze tylu
wyprzedza na trzeciego.
Ale ktoś kto ciśnie świadomie i tłumaczy że za chwilę ma zjazd? Dlaczego
nie jedzie awaryjnym?
Widocznie takie pomysły są silnie skorelowane z ilorazem inteligencji
niepozwalającym wpaść na pomysł jazdy pasem awaryjnym.
> Po prawej może stać coś zepsutego. No pech zdarza się. Ludzie się
> spodziewają. Ale po lewej się ciśnie przy wyprzedzaniu ile fabryka dała
> i w tym momencie trafiamy na debila i dobranoc.
No przede wszystkim na pasie awaryjnym całe auto się po prostu zmieści
teoretycznie nie powinno być tam problemu zderzeń.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.07.16 10:51 Grzegorz Tomczyk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Renault Symbioz
- OZE dały Polsce więcej prądu niż elektrownie węglowe
- Kto potrafi sprawdzić aku BMW 48V 10Ah Li-Ion do mini hybrydy, czy sprawny ?
- Wakacyjna promocja dla użytkowników samochodów ...
- Re: W USA już miliony mieszkają w swoich samochodach
- Re: W USA już miliony mieszkają w swoich samochodach
- Zasilanie elektryków w Polsce
- BMW
- Re: Recykling akumulatorów
- Re: Zatonął kolejny statek wiozący 800 palnych elektryków
- Re: Elon właśnie gada, że za rok będzie 1.000.000 autonomicznych samochodów w Ameryce
- Gdzie kupowac aku?
- 5w30 zamiast 0w30
- Klima i samodzielne uzupełnienie
- 6,756,000 car crashes in the United States in 2019 with 36,096 fatalities.
Najnowsze wątki
- 2025-07-03 Trybik
- 2025-07-04 Renault Symbioz
- 2025-07-04 Architektura IIIRP: Wyjątkowa, a prymitywniejsza niż stodoła pod zaborami
- 2025-07-04 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-07-04 Wrocław => SAP ABAP Developer <=
- 2025-07-04 Warszawa => Mid/Senior IT Recruiter <=
- 2025-07-04 Białystok => Kotlin Developer <=
- 2025-07-04 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-07-04 Warszawa => Specjalista wsparcia IT - analiza techniczna sprzętu IT <
- 2025-07-04 Zakrzewo => Konsultant SAP HCM <=
- 2025-07-04 Łódź => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-04 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-07-04 Warszawa => Technik IT - Konfiguracja i Wsparcie Sprzętowe <=
- 2025-07-04 Warszawa => Technique IT - Hardware Configuration and Support <=
- 2025-07-04 Warszawa => Specjalista ds. Sprzętu IT i Wsparcia Technicznego <=