    From: "Remek" <n...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: znowu LetterBox w tv
    Date: Mon, 14 May 2012 05:57:36 +0200

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" napisał:

    > Oczywiście nie masz zielonego pojęcia o czym był pierwotny email:
    > - filmy są poprawione na HD
    > - na HD ten guzik nie działa
    > - głowy są poobcinane w wyniku robienia z materiału 4:3 (stare
    > produkcje TV) są skanowane do 16:9 w HD i w tym trybie poprawiane.

    > Ty piszesz o leterboxach na SD. Oczywiście stacje tv hd Twój tuner
    > może zdegradować do 4:3 SD i wtedy masz wybór w tunerze 'obcięć'

    Ty oczywiście masz pojęcie. Mógłbyś podać typ tunera cyfrowego, czy
    telewizora który nie radzi sobie z HD? I mógłbyś podać cudowny sposób, który
    ze starego i na dodatek czarno białego materiału Stawki zrobi HD?
    Podejrzewam, że nie ma takiego geniusza, który by to potrafił. Problem leży
    gdzie indziej. Technicy stacji nie nauczyli się jeszcze nowego systemu i
    dlatego każdy h... nadaje na swój strój. To, że po przełączeniu na inny
    kanał trzeba ręcznie ustawiać parametry obrazu to paranoja. Druga sprawa to
    jakość oprogramowania sprzętu. Jakoś nie mogę zrozumieć dlaczego we
    współczesnych czasach i możliwościach procesora i pamięci nie można dla
    każdego kanału wpisać swoich nastaw. I dlaczego do wyregulawania np.
    jasności trzeba wykonać 7 kroków.

    Remek