eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmznikające środki w Plus na KartęRe: znikające środki w Plus na Kartę
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: znikające środki w Plus na Kartę
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <5a420f3a$0$643$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Robert Wańkowski <r...@w...pl>
    Date: Tue, 26 Dec 2017 10:37:45 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.5.2
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5a420f3a$0$643$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 37
    Message-ID: <5a421868$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.20.41.20
    X-Trace: 1514281064 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15196 83.20.41.20:49697
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 4198152437
    X-Received-Bytes: 2403
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1084109
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-12-26 o 09:58, zhbick pisze:
    > Od jakiegoś czasu w Plus na Kartę (z włączonym pakietem ja + rozmowy do
    > wszystkich sms mms i 6gb) po każdym doładowaniu zaczynam dostawać lawinę
    > smsów z rzekomo darmowego numeru 80750 o ilości wprost proporcjonalnej
    > do wysokości kwoty, jaką zasiliłem konto i w krótkim czasie zostaję bez
    > środków na koncie.
    > Usługa okradania mnie z kasy nie ma nazwy i widać ją na poniższym screenie:
    > https://www.dropbox.com/s/3yozrrlvf5tyqp4/Screenshot
    _20171225-180201.png?dl=0
    >
    >
    >
    > Co zrobiłem do tej pory:
    >
    > zgłosiłem sprawę w kilku stacjonarnych punktach Plusa (nie mają
    > możliwości nic z tym zrobić, kazali dzwonić na infolinię)
    >
    > zadzwoniłem na infolinię, została włączona blokada Premium (twierdzą, że
    > wszystko u nich w porządku i umywają ręce)
    >
    > powiadomiłem na oficjalnym profilu facebookowym Plus GSM
    >
    >
    > Pytanie do Was: co jeszcze mogę zrobić, by ukrócić te złodziejskie
    > praktyki? Pozdrawiam!

    Wyłączyć usługę. :-)


    "KONIEC na numer 80750 (0zl). Zakończenie korzystania z Usługi, do
    której Użytkownik zarejestrował
    się poprzez wysłanie SMS o treści CZATER na numer 80750 (0zł).
    Użytkownik wysyła bezpłatny SMS
    na 80750 o treści KONIEC tym samym zakończając swój udział w Usłudze. "

    http://czat.czater.bemobi.pl

    Robert

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: