  • 21. Data: 2013-03-14 14:29:55
    Temat: Re: znak A7 'ustąp pierwszeństwa' na dojeździe
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 14 Mar 2013 14:21:17 +0100, szufela

    > No własnie, codziennie widze tam ludzi, ktorzy zaraz
    > za znakiem nie wiedza co jest grane i daja w bloki.

    Nie wiem. Musimy jeździć w innych światach, bo jeżdżę, też codziennie, od
    ponad 10 lat i jeszcze nikt mi w takiej sytuacji nie zahamował. Żeby nie
    było wątpliwości, też, codziennie, jeżdżę przez co najmniej 4 takie
    skrzyżowania.

    --
    Pozdor Myjk

  • 22. Data: 2013-03-14 19:07:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-03-14 14:21, szufela wrote:

    > No własnie, codziennie widze tam ludzi, ktorzy zaraz za znakiem nie
    > wiedza co jest grane i daja w bloki.

    Jaja sobie robisz? Jeżdzę tam prawie codziennie, i nigdy nikogo na
    awaryjnych w betonie nie widziałem. Co do drugiej sytuacji, to ja jeżdzę
    główną i zjeżdzam właśnie na ten pas - teraz rozumiem, dlaczego nie mam
    problemów ze zmianą pasa, mimo, że nie mam pierwszeństwa.

    Shrek.

  • 23. Data: 2013-03-18 17:23:29
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2013-03-14 13:32, szufela pisze:

    > No wlasnie, to kto ma pierwszenstwo ? Jadacy swoim pasem wprost, czy
    > zjezdzajacy z glownej ?

    Ale dlaczego zakładasz, że problem pierwszeństwa się będzie rozgrywał za
    skrzyżowaniem?
    A jeśli jadący główną zapragnie przeciąć linię ciągłą i sobie zjechać na
    prawy pas?
    Wskażesz przepis który ci umożliwia nieustąpienie pierwszeństwa
    kierującemu jadącemu... ekhem - niekonwencjonalnie?

    Slavekk