  • 11. Data: 2009-07-30 07:46:45
    Temat: Re: znajdz 2 szczególy
    Od: MichalKu <m...@o...pl>

    On 30 Lip, 09:13, "Kefir" <k...@r...pl> wrote:
    > Elou!"MichalKu" <m...@o...pl> wrote in message
    >
    > Bardzo sie mylisz, zwlaszcza jesli dotyczy kwestii sprzetow dbanych,
    > bedacych sporo lat w jednych rekach lub, po prostu, solidnych w czym
    > niniejsza koza nalezy do wiodacych.

    No to, jesli nie ma roznic, albo sprzet jest dbany, to jakie to ma
    znaczenie?
    Czysto psychologiczne, jesli o tym wiemy.
    Jesli nie wiemy i nie potrafimy stwierdzic roznicy, to nie ma przy tym
    sprzecie. Czy sie myle?

    Z drugiej strony zastanawiam sie nad faktem, po jakiego ch*&ja
    handlarz kreci licznik przy takim moto?
    No chyba, ze to nie handlarz. Ze krecili ci, ktorym sie nie udalo
    sprzedac i puscili juz skreconego do handlarza, ktory sie nie
    polapal :)

    pzdr
    Michal

  • 12. Data: 2009-07-30 08:36:28
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "MichalKu" <m...@o...pl> wrote in message
    h.googlegroups.com...

> [...]
    > Czysto psychologiczne, jesli o tym wiemy.
    > Jesli nie wiemy i nie potrafimy stwierdzic roznicy, to nie ma przy tym

    Nie wiem, kolego. Mam odmienne zdanie na temat tego co napisales (cyt):
    "Poza tym wprawne oko, chyba zauwazy roznice 29tysi i 41 tysi w przebiegu.
    To jest przeciez kawal drogi."
    osmielilem sieje zaprezentowac. Jest ono poparte ogledzinami paru sprzetow
    uzywanych przez kolegow ktorych sprzety Tyle.

    weFAQ&v=qvj

  • 13. Data: 2009-08-03 11:34:59
    Od: Mad <r...@w...pl>

    polecam lekturę całości.

    http://www.vfr-oc.pl/forum/viewtopic.php?t=6924&post
    days=0&postorder=asc&start=0

  • 14. Data: 2009-08-07 11:55:36
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Mad" napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    polecam lekturę całości.

    http://www.vfr-oc.pl/forum/viewtopic.php?t=6924&post
    days=0&postorder=asc&start=0

    ***
    Polecasz lekturę całości, ale dostępną jedynie dla zarejestrowanych.
    Bezysenysu.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 15. Data: 2009-08-07 17:31:12
    Od: Mad <r...@w...pl>

    > ***
    > Polecasz lekturę całości, ale dostępną jedynie dla zarejestrowanych.
    > Bezysenysu.
    >
    > --
    > Jasio
    > vx etz
    > Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
    > FAQ:http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motoc
    ykloweFAQ&v=qvj

    rejestracja trwa 17 sekund. no może 20. ale wyjaśnie wszystko w tym
    kontrowersyjnym temacie. polecam tym bardziej że niestety na naszym
    rynku jest wiele trupów a'la "igła", ale ten sprzedający się na
    szczęście nie kwalifikuje do tej kategorii. kto wie, może to
    wyjaśnienie wystarczy :)

  • 16. Data: 2009-08-07 17:35:10
    Od: Mad <r...@w...pl>

    sorry, chodziło o "wyjaśnia".

    M.

  • 17. Data: 2009-08-07 17:43:37
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Mad pisze:

    > rejestracja trwa 17 sekund. no może 20.

    Ale po co ja mam sie rejestrowac na forum VFR ? Zeby przeczytac jeden
    watek ? Bez sensu. Lepiej bylo zacytowac conieco.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 18. Data: 2009-08-09 00:14:56
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "Kuczu" napisał:
    > Ale po co ja mam sie rejestrowac na forum VFR ? Zeby przeczytac jeden
    > watek ? Bez sensu. Lepiej bylo zacytowac conieco.

    Proszszszszsz:
    http://www.ursynet.com/part1.pdf
    http://www.ursynet.com/part2.pdf
    http://www.ursynet.com/part3.pdf