  • Data: 2009-07-30 07:46:45
    Temat: Re: znajdz 2 szczególy
    Od: MichalKu <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Lip, 09:13, "Kefir" <k...@r...pl> wrote:
    > Elou!"MichalKu" <m...@o...pl> wrote in message
    >
    > Bardzo sie mylisz, zwlaszcza jesli dotyczy kwestii sprzetow dbanych,
    > bedacych sporo lat w jednych rekach lub, po prostu, solidnych w czym
    > niniejsza koza nalezy do wiodacych.

    No to, jesli nie ma roznic, albo sprzet jest dbany, to jakie to ma
    znaczenie?
    Czysto psychologiczne, jesli o tym wiemy.
    Jesli nie wiemy i nie potrafimy stwierdzic roznicy, to nie ma przy tym
    sprzecie. Czy sie myle?

    Z drugiej strony zastanawiam sie nad faktem, po jakiego ch*&ja
    handlarz kreci licznik przy takim moto?
    No chyba, ze to nie handlarz. Ze krecili ci, ktorym sie nie udalo
    sprzedac i puscili juz skreconego do handlarza, ktory sie nie
    polapal :)

    pzdr
    Michal