  • Data: 2010-04-07 23:42:21
    Temat: Re: zmieniać nie zmieniać jeszcze opony
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "mz" hph6lv$ehq$...@a...news.neostrada.pl

    > Co rano jadę ok 70km w godzinach ok 6 - 8 w mojej okolicy
    > jest w tym czasie ok -3 stopni na dworze (porane przymrozki).
    > Później temp. skacze powyżej zera i jak wracam mam ok 7-15 stopni.

    > Mysle o zmianie opon juz teraz z kolei znajomy mówi żeby zaczekać
    > aż temperatura rano będzie powyżej 0.

    > Jak wy sądzicie zmieniać je teraz czy poczekać kilka dni.

    7-15 to nie jest żadna tragedia dla zimowej. Jedź ostrożniej i wolniej,
    mniej brawurowo i nie martw się zbytnio. To nie lato z jego parzącym
    słoneczkiem i rozgrzanymi jezdniami. Skoro jeździsz poza miasto,
    zapewne widzisz też temperaturę jezdni. :) Zapewne nie jest aż
    tak wysoka jak latem przy 15 stopniach. :)

    Natomiast -3 dla letniej to IMO tragedia. :)

    IMO można nieco podnieść ciśnienie. (choć i tak rośnie od wzrostu
    temperatury)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'