  • 1. Data: 2004-09-10 11:40:54
    Temat: zmiany DNS TPSA
    Od: marcs <m...@n...dla.spamu.poczta.onet.pl>

    Witam,
    dostałem (w formacie .doc :)) info o zmianach DNS TP SA.
    Może ktoś jest zainteresowany
    http://www.zary.net.pl/dns.pdf

    marcin

  • 2. Data: 2004-09-10 17:23:18
    Temat: Re: zmiany DNS TPSA
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik marcs <m...@n...dla.spamu.poczta.onet.pl>
    w wiadomości <news:chs3tj$t2a$1@news.onet.pl> wstukał:

    > Witam,
    > dostałem (w formacie .doc :)) info o zmianach DNS TP SA.
    > Może ktoś jest zainteresowany
    > http://www.zary.net.pl/dns.pdf

    Zainteresowani dostali info o tych zmianach już w lipcu.

    --
    SF98510 - This file contains information on all known high impact +
    +++++++++ (HIPERs) and pervasive PTF problems that are NOT included

  • 3. Data: 2004-09-10 18:00:28
    Od: "Marcin Szczygielski" <m...@t...trapu.no-spam.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości

> [...]
    > +++++++++ (HIPERs) and pervasive PTF problems that are NOT included
    > +++++++++ In the latest cumulative PTF package. +++++++++++++++++++

    Wiesz to bylo przy fakturach VAT , ktora moja ksiegowość dzieli od reszty
    szmelcu a szmelc wyrzuca ( na moja prosbe).
    Ale OK. Przepraszam ,że chciałem coś pomóc.. Ewentualnie jakby ktos też nie
    dostał..
    Widzę, że jak ktoś mam stopke po angielsku to jest l33t.
    Eot.

    Marcin

  • 4. Data: 2004-09-10 18:18:07
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik Marcin Szczygielski <m...@t...trapu.no-spam.poczta.onet.pl>
    w wiadomości <news:chsq35$gfv$1@news.onet.pl> wstukał:

    > Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości
    > Wiesz to bylo przy fakturach VAT

    Wiem. To pismo przy fakturach było z błędem.
    A jak sobie wyobrażasz zmianę przez NASK delegacji *.pl od 10-13 września
    (weekend jest 11-12 :P)?

    --
    +++++++++++++++++++++++ Murphy's Laws +++++++++++++++++++++++++++++
    2. If there is a possibility of several things going wrong, the one

  • 5. Data: 2004-09-11 06:28:20
    Od: "Marcin Szczygielski" <m...@t...trapu.no-spam.poczta.onet.pl>

    > Wiem. To pismo przy fakturach było z błędem.
    > A jak sobie wyobrażasz zmianę przez NASK delegacji *.pl od 10-13 września
    > (weekend jest 11-12 :P)?
    No masz rację.

    Chyba z tym pismem które dostałem wczoraj to lekko się spóźnili..

    Ot cała nasza TP SA.

    marcin

  • 6. Data: 2004-09-11 19:29:09
    Od: operator <operator@nq_NO_SPAM_.pl>

    Marcin Szczygielski wrote:

    > Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości

    > No masz rację.
    >
    > Chyba z tym pismem które dostałem wczoraj to lekko się spóźnili..
    >
    > Ot cała nasza TP SA.

    Ja dostałem to info w połowie lipca mailem, niezależnie w dwóch
    lokalizacjach w dwóch częściach kraju.

    Przynajmniej w jednym wypadku wysłane i na adres "ogólno-firmowy"
    (poczta@... - publikowany na stronach) i na mój, pewnie wyciągnięty z
    CRMa albo z rekordu tech-c domeny.

    Poza tym pani dzwoniła do mnie na komórkę (wyciągniętą na pewno z CRMa)
    koło środy w tym (kończącym się) tygodniu.

    Tak że ode mnie wyjątkowo zbierają pochwałę.