    From: "NKAB -" <n...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: zmiana wygladu DIV poprzez link
    Date: Mon, 21 Feb 2011 08:35:33 +0000 (UTC)
    <ij47tj$k7o$3@news.onet.pl> <20110211224939.15b5552e@pingwin>
    <ij5s96$15t$1@news.onet.pl> <20110212141238.56d7556b@pingwin>
    <ij6o45$53h$1@news.onet.pl> <ijdd8n$auc$1@inews.gazeta.pl>
    <2z9usdis8e74$.m9hi2i9vhvd6.dlg@40tude.net>
    <ijfu06$6eh$1@inews.gazeta.pl>
    <19t0f79tj69df.1ad6wp3rhz7oh$.dlg@40tude.net>
    <ijim3l$bas$1@inews.gazeta.pl>
    <tvwymr11ym6$.1rsd71y6mr1yl.dlg@40tude.net>
    <ijlg6s$ja6$1@inews.gazeta.pl> <ijllfc$a83$1@news.net.icm.edu.pl>

    Piotr Siudak <s...@x...pl> napisał(a):

    > Jeżeli osią twojej wypowiedzi miał być sarkazm ośmieszajacy sens walki z
    > chamstwem i buractwem za pomoca chamstwa i buractwa to troche
    > przeszarżowałeś. Czytając twoje wypowiedzi człowiek naprawde może sobie
    > pomyśleć że ty rzeczywiscie myslisz to co piszesz.

    No właśnie pokazuję buractwo bo to jest bardzo medialne,
    post kulturalny przeszedłby bez echa.

    Jak można do kolegi zwracającego się po pomoc powiedzieć
    - daj se spokój, zostaw to fachowcom, pisz po polsku itp.

    A to może być inwalida, który chciałby coś robić, student,
    który złapał jakieś zlecenie bo mu kasa potrzebna na czesne,
    pryszczaty licealista, który chciałby się wykazać przed nauczycielem
    informatyki.

    Po prostu, jak ktoś wchodzi na grupę to oczekuje najczęściej
    pomocy, rzadziej prowadzić dyskusję na poziomie naukowym.

    Nie może być tak, że jak jestem za granicą i słyszę jak
    ktoś mówi po polsku to robi mi się jakoś tak nieswojo.

    Andrzej.