  • 11. Data: 2010-05-26 23:40:00
    Temat: Re: zmiana tapicerki siedzeń.
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    megrims w <news:htk2i0$u5g$1@usenet.news.interia.pl>:

    > Auto ma bardzo nie życiowy

    Czyli do rzyci? ;-)

    > Raczej trzeba będzie coś dobrać pod takie ohydne kremowe plastiki.

    I na dodatek E60 "w plastiku"

    > Chyba, że ktoś będzie chciał się zamienić.
    > Jasny środek na jakiś czarny :D

    Jeśli dopłacisz, to szwagier w kwadrans szuwaksem tapicere zrobi w malaczu
    "na czarno", a tak to będzie tylko szara :D

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 12. Data: 2010-05-27 00:52:42
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    megrims <m...@i...pl> napisał(a):

    > Auto ma bardzo nie życiowy jasny środek. Raczej trzeba będzie coś
    > dobrać pod takie ohydne kremowe plastiki. Poza siedzeniem kierowcy,
    > to kanapy są idealne. Spodnie nie gajerkowe strasznie farbują
    > i już mam dość czyszczenia tego, a na niebiesko/żółty fotel
    > nie mam zdrowia patrzeć. Chyba, że ktoś będzie chciał się zamienić.
    > Jasny środek na jakiś czarny :D

    Ale bardzo ładne są jasne wnętrza,
    ładne kremowe plastiki + jasne drewno i żółte fotele :)

    pozdrawiam.

  • 13. Data: 2010-05-27 14:23:23
    Od: PSYLO <P...@o...pl>

    W dniu 2010-05-26 21:12, megrims pisze:
> [...]
    > Potrzebuje takiej firmy do wymiany skór na wszystkich siedzeniach w E60.
    > Trochę takich firm w necie jest, ale czy ktoś może polecić kogoś

    A czy czasem nie prościej, taniej i lepiej będzie wymienić całe fotele?

    --
    PSYLO

  • 14. Data: 2010-05-27 15:16:52
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    On 27 Maj, 14:23, PSYLO <P...@o...pl> wrote:

    > A czy czasem nie prościej, taniej i lepiej będzie wymienić całe fotele?

    Jeszcze prościej spodnie...

  • 15. Data: 2010-05-28 09:59:04
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-05-27 15:16, *Przemek V* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Jeszcze prościej spodnie...

    Od początku tego wątku to mi się cisnęło na klawiaturę :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 16. Data: 2010-05-28 11:51:47
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    megrims pisze:

    > to kanapy są idealne. Spodnie nie gajerkowe strasznie farbują
    > i już mam dość czyszczenia tego, a na niebiesko/żółty fotel
    > nie mam zdrowia patrzeć.

    Najtaniej będzie zaopatrzyć się w spodnie w kolorze tapicerki,
    albo, pójdźmy po bandzie: po prostu dobrej jakości

  • 17. Data: 2010-05-28 17:01:37
    Od: czak norris <c...@n...pl>

    > Najtaniej będzie zaopatrzyć się w spodnie w kolorze tapicerki,
    > albo, pójdźmy po bandzie: po prostu dobrej jakości

    A są dla Ciebie dobrej jakości? Levis, Diesel, może być? Od razu mówię
    że farbowały zarówno te kupowane w PL, jak i UK czy US.
    Taki urok jasnej tapicerki. W Z4 z jasnym środkiem gdy tylko wsiadałem w
    dżinsach miałem niebieskawy fotel, boczek drzwi i kawałek tunelu
    środkowego. Jeśli się nie usunęło tego dość szybko to później trzeba
    było stosować chemię, choć to i tak pikuś w porównaniu z tym jak
    wyglądają jasne wykładziny po zimie :(

    Jasne wnętrza są po prostu ładne, mimo wszelkich wad, polecam! :)

    --
    pozdrawiam,
    z półobrotu ;-)