  • Data: 2022-12-23 19:54:30
    Temat: Re: zmiana rozdzielczości ekranu
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.12.2022 o 23:08, ąćęłńóśźż pisze:
    > A nie walczysz przypadkiem z upscalingiem telewizora jak Don Kichot z
    > wiatrakami?
    chyba nie, gdyż w linuksie rozdzielczości się zgadzają
    > Czy Twój telewizor ma menu określania co jest źródłem dla konkretnego
    > wejścia (np. sygnał z PC czy sygnał z odtwarzacza)?
    tak i nie. telewizor ma wejścia tyko hdmi (lan, karta sd, wifi, usb się
    nie liczą). Tv ma tryb dedykowany do współpracy z konsolami i PC,
    natomiast tryb się ukatywnia tylko jak jest odpowiedni sygnał. Co to
    znaczy - nie wiem. myślałem ze 100hz, czy nawet więcej -niestety nie. w
    windowsie gdy załącze HDR - uaktywnia się w tv tryb game-hdr. tyle że
    to nic nie daje. zrobiłem urządzenie do pomiaru opóźnien - są na tym
    samym poziomie.

    ToMasz