  • Data: 2005-04-05 18:16:40
    Temat: Re: zmiana delegacji domen - KOSZMAR
    Od: Arkadiusz Miskiewicz <a...@d...spam> szukaj wiadomości tego autora

    Jaroslaw Druzbinski wrote:

    > Jezeli nie chca ci podac to zglos to do Nasku !
    >
    > http://www.dns.pl/porozumienie/prawab.html
    >
    > Nie moga ci nei dac ani tez utrudniac.
    Tyle, że jeśli klienta wiąże jakaś dodatkowa umowa/regulamin to klient może
    mieć kłopot. Oczywiście authinfo muszą wydać bezwarunkowo (co więcej
    proponuje zwrócić się bezpośrednio do registera bo to on ma taki obowiązek,
    a nie do ibc.pl) tyle, że i tak mogą coś chcieć za złamanie
    umowy/regulaminu.

    --
    Arkadiusz Miśkiewicz, arekm.jabber.org, PLD/Linux