  • Data: 2012-08-10 02:20:52
    Temat: Re: zmeczone gazniki w XJ600
    Od: "ARO" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał :

    > tak, fizycznie beda pasowac bo silnik jest ten sam. Roznice w rocznikach
    > polegaja tez na podgrzewaniu. jedne mialy podgrzewanie olejem a inne
    > elektryczne.

    Ciekawe jak to sie miesci pod bakiem, miedzy rama i laczy z puszka
    powietrzna... Z serwisowki, ktorej istnienie przytacza AZ nie dowiem sie
    rzeczy o ktore pytam. Haynes podaje parametry do regulacji, wymiary dysz i
    inne standardowe sprawy rozbiorkowo-sewisowe typu rysunek eksplodowany, z
    ktorego odpowiedzi tez nie uzyskam. Serwis manuala Yamahy akurat do tego
    motocykla nie znalazlem, chyba ze ktos ma i sie podzieli, to ja bardzo
    chetnie :)

    Pomimo, ze z prądem jestem na "ty", zastanawiam sie czy nie pozbyc sie tego
    podgrzewania. Jaki to ma sens w naszych warunkach klimatycznych? Tym
    bardziej, gdyby pozostac przy oryginalnych gaznikach, to dopiero goracy olej
    jest je w stanie ogrzac. Domyslam sie, ze to ma na celu tylko termiczna
    stabilizacje warunkow pracy, bo siedzi w gazniku tez jakas czujka
    temperatury, ktora jest podpieta pod sterownik razem z tym zaworem
    otwierajacym obieg oleju. No patrz pan, ze inne moto tego nie maja, a
    jezdza, chocby moj trampek. Niby hąda.

    > Kup gazniki na ebay.de. Tam jest duzo mniejsza szansa trafienia zbuka.
    > Ladne uzywki kosztuja ok 120-130 Euro.

    Argumenty by sie tam zalogowac ciagle gromadze, ale chyba jeszcze nie
    osiagnely one masy krytycznej ;) Klient jest w stanie zaplacic za uzywane
    gazniki maksymalnie taka cene, ktora przytaczasz, jednak musi miec 100%
    pewnosc ze bedzie to dobry towar. Dla mnie z kolei umoczyc 4..5 stów za
    jednym strzałem to dosc smutny temat.

    --
    ARQ
    transalp