  • Data: 2009-05-31 17:34:06
    Temat: Re: zloty zloty....
    Od: "Viking" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dziadek Mroz" <D...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gvud0l$vun$1@news.onet.pl...

    > Sugerujesz że 800 osób na zlocie to rodzina ofiary czy sprawcy?
    >
    > DM
    Vitkacy,
    Nie, pewnie sugeruje, że jak na 60 osób się zwala dach to się w całej Polsce
    przerywa imprezy na conajmniej 3 dni.
    Jak na zlocie ginie 1 osoba, to sorry ale to juz nie jest klimat do dalszej
    zabawy...i imprezę raczej się zatrzymuje.
    Ale ja juz stary jestem.. nie tak nowoczesny..

    Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, żebyś sie dalej świetnie bawił.. w
    końcu to wolny kraj? co nie?;/

    Pozdr.
    Tomek
    VFR-anek /też stary/

    P.S. Miłej Zabawy../
    kórcze nie chcę wywlekac akcji z naszego podwórka.. tam nie miał nikt ochoty
    do dalszej zabawy tak?
    dokąd ten świat zmierza.?