  • 11. Data: 2009-06-15 20:45:52
    Temat: Re: zlot
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik "Piotr May" <p...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:4a36a909$1@news.home.net.pl...

    > to lajcik przeciez jest :)
    > i Ty mi sie o to pytasz ? :)
    no ba ;)
    przeciez wiesz ze ja panienek nie lubie

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 12. Data: 2009-06-15 21:25:09
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Easy pisze:

    > przeciez wiesz ze ja panienek nie lubie

    no wiec sama rozumiesz ze punkt widzenia...

    ale ja to dziwny jestem, bo wlasnie za to Cie kocham :)
    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 13. Data: 2009-06-16 06:27:52
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Piotr May pisze:

    > tak, takie pytanie rowniez pada na zlotach, o poranku,

    o poranku... wstawaj, kurwa, idziemy pić! 4:00

    --
    gildor
    9'99

  • 14. Data: 2009-06-16 06:58:23
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    > no wiec sama rozumiesz ze punkt widzenia...
    >
    > ale ja to dziwny jestem, bo wlasnie za to Cie kocham :)

    o ja pierdziu.... Piotr, ja nie wiem czy Ty sobie zdajesz sprawe co własnie
    zrobiłes ;)

    --
    Easy
    Zielona Dziura
    Co Cie nie zabije, to Cie wzmocni
    NT650V i NTNT650V ;)

    jak sie uda.. to moze mala cola dzis póóóóóóóóóóóóóóóóóznym popołudniem w
    poznaniu?

  • 15. Data: 2009-06-16 20:32:03
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    dikoj napisał(a):
    > Wybieram sie na mój pierwszy motocyklowy zlot. Impreza 3-dniowa, nocleg w
    > namiotach na polu pod zamkiem.

    O. Pod zamkiem? Ktorym? Bo pod zamkami to przewaznie fajne zloty sa :)

  • 16. Data: 2009-06-17 00:02:52
    Od: Rafal K <c...@o...pl>

    Magic pisze:
    > Przemyśl tatuaż jaki ewentualnie mógłbyś chcieć,
    > żebyś nie obudził się z "Kocham Mariana" na ramieniu.

    kto to jest Marian ?

    > Dobrej zabawy :)

    A fuj

  • 17. Data: 2009-06-17 00:18:19
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Tue, 16 Jun 2009 22:32:03 +0200, zbigi
    <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote:

    >O. Pod zamkiem? Ktorym? Bo pod zamkami to przewaznie fajne zloty sa :)

    A może "pod zamkiem" w sensie "pod kluczem", żeby towarzystwo zandato
    nie brykało po okolicy ;)

    --
    Darz bór,
    Eskimos

  • 18. Data: 2009-06-18 12:46:46
    Od: "dikoj" <d...@o...pl>

    "Kuczu" <q...@g...com> wrote in message news:h15k7v$lun$4@news.wp.pl...
    (...)

    > Jesli w ogole nie pijesz to nie jedz, jesli lubisz spac w ciszy to tez nie
    > jedz. Jesli jedziesz z kobieta, ktora dodatkowo jest ladna, to jej pilnuj
    > albo w ogole zostaw w domu :)

    Bardzo trafna sentencja!

    dikoj

  • 19. Data: 2009-06-18 12:47:57
    Od: "dikoj" <d...@o...pl>

    "Magic" <m...@w...pl> wrote in message
    dikoj pisze:
    > Witam,
    > Wybieram sie na mój pierwszy motocyklowy zlot. Impreza 3-dniowa, nocleg w
    > namiotach na polu pod zamkiem.
    > Pytanie do doswiadczonych "zlotowców"

    Ufff, to nie do mnie.

    Z zapleczem higienicznym jest różnie, generalnie tojtoje i mycie pod
    kranem z zimną wodą. Wszystko ponadto to przyjemna niespodzianka (o ile
    się dopchasz).
    Żarcie i piwo na miejscu.
    Weź nóż, kubek, latarkę, proszki przeciwbólowe i zatyczki do uszu jeśliś
    wrażliwy i nie skujesz się na tyle by zasnąć przy moturach jeżdżących
    dookoła o każdej porze dnia i nocy. Jak potrzebujesz poduszki, pomyśl o
    zabraniu dmuchanej. Coś na komary. Gotówka. I to co lubisz do picia.
    Porządnie naładuj komórkę i oszczędzaj później baterię bo możesz nie
    miec gdzie podładować. Przemyśl tatuaż jaki ewentualnie mógłbyś chcieć,
    żebyś nie obudził się z "Kocham Mariana" na ramieniu.

    Dobrej zabawy :)

    Dzieki za rady!
    A Marian to raczej nie w moim typie :D

    dikoj

  • 20. Data: 2009-06-18 12:49:24
    Od: "dikoj" <d...@o...pl>

    "zbigi" <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote in message

    > O. Pod zamkiem? Ktorym? Bo pod zamkami to przewaznie fajne zloty sa :)
    >
    > --

    GryfParty - zamek w miejscowości Liw koło Węgrowa.

    dikoj