  • 1. Data: 2009-06-15 13:36:56
    Temat: zlot
    Od: "dikoj" <d...@o...pl>

    Witam,
    Wybieram sie na mój pierwszy motocyklowy zlot. Impreza 3-dniowa, nocleg w
    namiotach na polu pod zamkiem.
    Pytanie do doswiadczonych "zlotowców": co zabrac oprócz namiotu, spiworka i
    dobrego humoru?
    Jak zazwyczaj na zlotach wyglada baza gastronomiczna i higieniczna?

    Pozdrawiam,
    dikoj

  • 2. Data: 2009-06-15 13:42:06
    Temat: Re: zlot
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    dikoj pisze:
    > Jak zazwyczaj na zlotach wyglada baza gastronomiczna i higieniczna?

    jak na kempingu.
    kibla ze sobą i tak nie zabierzesz, do buszu pewnie też nie jedziesz, to
    żarcie, jak nawet nie będzie, to masz 2oo i se podjedziesz kupić. zwykle
    jest na miejscu.

    wypowiedział się teoretyk zlotowy.

    --
    gildor
    9'99

  • 3. Data: 2009-06-15 13:55:32
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    gildor pisze:

    > żarcie, jak nawet nie będzie, to masz 2oo i se podjedziesz kupić

    O ile bedziesz w stanie ;)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    z kierownica z innej bajki

  • 4. Data: 2009-06-15 14:01:34
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    dikoj pisze:

    > Pytanie do doswiadczonych "zlotowców": co zabrac oprócz namiotu, spiworka i
    > dobrego humoru?

    Papier do dupy, Reni/Ranigast, cos na kaca, zapasowe kluczyki od
    motocykla (bo mozna zgubic po pijaku), paczke prezerwatyw (zawsze mozna
    sobie zalozyc na glowe i nadmuchac, ku uciesze licznie zgromadzonych).
    No i szczoteczke do zebow :)

    > Jak zazwyczaj na zlotach wyglada baza gastronomiczna i higieniczna?

    Kible sa zawsze, czesto to ToiToiki ktore juz drugiego dnia sa pelne.
    Umywalka tez zawsze jakas jest. Ale tak po prawdzie to w dwa dni bez
    mycia jeszcze nikt nie umarl.

    Zarcie tez jest ale czesto wylacznie z grilla.

    Jesli w ogole nie pijesz to nie jedz, jesli lubisz spac w ciszy to tez
    nie jedz. Jesli jedziesz z kobieta, ktora dodatkowo jest ladna, to jej
    pilnuj albo w ogole zostaw w domu :)

  • 5. Data: 2009-06-15 14:23:01
    Od: Magic <m...@w...pl>

    dikoj pisze:
    > Witam,
    > Wybieram sie na mój pierwszy motocyklowy zlot. Impreza 3-dniowa, nocleg w
    > namiotach na polu pod zamkiem.
    > Pytanie do doswiadczonych "zlotowców"

    Ufff, to nie do mnie.

    Z zapleczem higienicznym jest różnie, generalnie tojtoje i mycie pod
    kranem z zimną wodą. Wszystko ponadto to przyjemna niespodzianka (o ile
    się dopchasz).
    Żarcie i piwo na miejscu.
    Weź nóż, kubek, latarkę, proszki przeciwbólowe i zatyczki do uszu jeśliś
    wrażliwy i nie skujesz się na tyle by zasnąć przy moturach jeżdżących
    dookoła o każdej porze dnia i nocy. Jak potrzebujesz poduszki, pomyśl o
    zabraniu dmuchanej. Coś na komary. Gotówka. I to co lubisz do picia.
    Porządnie naładuj komórkę i oszczędzaj później baterię bo możesz nie
    miec gdzie podładować. Przemyśl tatuaż jaki ewentualnie mógłbyś chcieć,
    żebyś nie obudził się z "Kocham Mariana" na ramieniu.

    Dobrej zabawy :)

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 6. Data: 2009-06-15 15:12:00
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Magic pisze:
    > Porządnie naładuj komórkę i oszczędzaj później baterię bo możesz nie
    > miec gdzie podładować. Przemyśl tatuaż jaki ewentualnie mógłbyś chcieć,
    > żebyś nie obudził się z "Kocham Mariana" na ramieniu.
    A nie kochasz? To dlatego nie przeszedł, cholera, a taki przystojny ....

  • 7. Data: 2009-06-15 19:03:00
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek Czerwinski" napisał w wiadomości

    > A nie kochasz? To dlatego nie przeszedł, cholera, a taki przystojny ....

    Ty, a kto Ty w ogóle jesteś, co?

    --
    Jasio
    vx etz

  • 8. Data: 2009-06-15 19:07:37
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Jasio pisze:

    > Użytkownik "Jacek Czerwinski" napisał w wiadomości

    > Ty, a kto Ty w ogóle jesteś, co?

    tak, takie pytanie rowniez pada na zlotach, o poranku, gdy budzisz sie
    kolo ... (pol biedy jesli to panna jest) kogos calkiem nagiego i
    wtulonego w Ciebe.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 9. Data: 2009-06-15 19:49:59
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik "Piotr May" <p...@r...pl> napisał w wiadomości

    > tak, takie pytanie rowniez pada na zlotach, o poranku, gdy budzisz sie
    > kolo ... (pol biedy jesli to panna jest) kogos calkiem nagiego i wtulonego
    > w Ciebe.

    Hehehe, Pio znasz z autopsji?;)

    --
    Easy