  • Data: 2009-06-23 17:37:19
    Temat: Re: zlot
    Od: "dikoj" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Wrażenia po zlocie baardzo pozytywne!
    Droga do Liwu w deszczu, ale dojechałem bez kłopotu.
    Piątek wieczór upłynął na zawieraniu znajomości i zabawie przy muzyce.
    Dzień drugi to odpoczynek po nocy i parada do Węgrowa. Konkursy itp.
    Wieczór - koncerty i zabawa.
    Niedziela - powrót do domu.
    Bawiłem się wyśmienicie! Wspaniali ludzie, bardzo dobra organizacja,
    malownicze miejsce. Na pamiątkę koszulka i znaczek.
    Już wpisałem w kalendarz zlot w 2010 roku. W tej chwili umawiam się z nowymi
    znajomymi na zlot w Giżycku.

    Mariana całe szczęście nie spotkałem. Na noc szczelnie zamknąłem namiot i
    spałem z jednym okiem otwartym. :)
    Dzięki wszystkim za rady - naprawdę się przydały!

    Pozdraiwam,
    dikoj