  • Data: 2010-07-20 08:41:53
    Temat: Re: zle zaindeksowana strona
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 20 Jul 2010 08:55:54 +0200, m...@o...pl napisał(a):

    > link do strony http://www.labradoryslask.pl/
    >
    > Dokladnie wchodzisz na powyzszy adres i za kazdym razem wybierasz wersje
    > jezykowa jaka Cie interesuje. Co sadzicie o takim rozwiazaniu?

    Trochę źle zbudowałeś witrynę, IMO najlepiej będzie wyraźnie rozdzielić
    wersje językowe, np. umieszczając je w osobnych folderach (czyli:
    labradorslask.pl/pl/, labradoryslask.pl/en/, itd.). Teraz jest to dość
    mocno pomieszane i choć technicznie robot Google nie powinien mieć z tym
    problemu, to ogółem rozwiązanie jest malo eleganckie.

    Ogółem Google zaindeksowało część polskiej wersji językowej, ale nawigacja
    na stronie głównej prezentuje się nieszczególnie, stąd pewnie te problemy.
    Przerobiłbym główną tak, żeby w kodzie najpierw było nieco tekstu (dajmy,
    że choćby i 500-1000 znaków), potem menu z tekstowymi linkami (mogą być też
    grafiki, ale zrób to tak jak z wersjami obcojęzycznymi - że jest jakiś
    tekst). Obrazek pełniący rolę wejścia niech będzie w kodzie niżej i skróć
    mu alta, bo jest obrzydliwie długi i nie spełnia założeń elementu.

    Dodaj też parę linków zewnętrznych do wersji polskiej i finalnie powinna
    się zaindeksować. Jakaś mapa witryny xml/html też może być pomocna.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net