  • 1. Data: 2011-10-28 08:11:43
    Temat: zle naliczona oplata w POPie
    Od: "fenek" <q...@u...op.as>

    Używam POPa w Orange. Zadzwoniłem pod numer w T-mobile (na 100% w tej
    sieci) włączyła się nawet poczta tu timobajl...
    Nie chciałem się nagrywać, więc przerwałem połączenie. Czas trwania 6
    sekund, koszt 29gr, co jest grane? Wróciły stawki sprzed lat, gdzie się
    podziało naliczanie sekundowe? Wiem, że nie mam gdzie tego skarżyć,
    jakieś reklamacje u operatora pewnie by mnie więcej kosztowały niż ta
    strata, ale chciałbym wiedzieć co tu się mogło stać?

  • 2. Data: 2011-10-28 12:02:55
    Temat: Re: zle naliczona oplata w POPie
    Od: "Grzegorz Fikier" <g...@w...pl>

    Użytkownik "fenek" <q...@u...op.as> napisał w wiadomości
> [...]
    > reklamacje u operatora pewnie by mnie więcej kosztowały niż ta strata, ale
    > chciałbym wiedzieć co tu się mogło stać?
    Pewnie stała stawka do wszystkich dużych sieci 29 gr pobierana z góry za
    cała miutę połączenia.

  • 3. Data: 2011-10-28 12:11:14
    Od: "fenek" <q...@u...op.as>

    Użytkownik "Grzegorz Fikier" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "fenek" <q...@u...op.as> napisał w wiadomości
    > Pewnie stała stawka do wszystkich dużych sieci 29 gr pobierana z góry
    > za cała miutę połączenia.

    Jeszcze niedawno było sekundowo. Kiedy to schrzanili? To za ten bonus
    przedłużający ważność konta o 2 lata?

  • 4. Data: 2011-10-28 12:47:13
    Od: "fenek" <q...@u...op.as>

    > Użytkownik "Grzegorz Fikier" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jeszcze niedawno było sekundowo. Kiedy to schrzanili? To za ten bonus
    > przedłużający ważność konta o 2 lata?

    Już wiem o co chodzi. Włączyłem usługę Co druga minuta gratis, która ma
    naliczanie minutowe.