  • 1. Data: 2012-09-23 09:38:45
    Temat: zipp quantum
    Od: darek2013 <darekbielak@_NOSPAM_onet.eu>

    co może być w zippie quantumie jak ruszam to coś mi tak jakby grzęcholi
    w silniku co moze byc ? proszę o szybką odpowieć

  • 2. Data: 2012-09-23 21:15:35
    Temat: Re: zipp quantum
    Od: "Mari@" <m...@w...op.pl>

    W dniu 2012-09-23 09:38, darek2013 pisze:
    > co może być w zippie quantumie jak ruszam to coś mi tak jakby
    > grzęcholi w silniku co moze byc ?
    *** Tłok Ci się rusza.

    > proszę o szybką odpowieć
    *** Zdążyłem?

    --
    +-- "Mari@" & "BrownSugar" - GSX 1100F --+
    + Slow Rider & Road Lamer MC President +

  • 3. Data: 2012-09-24 22:20:40
    Od: "Szymon Machel" <s...@g...com>

    Użytkownik "darek2013" <darekbielak@_NOSPAM_onet.eu>

    > co może być w zippie quantumie jak ruszam to coś mi tak jakby grzęcholi
    > w silniku co moze byc ? proszę o szybką odpowieć

    Stawiałbym na fragmentację wspomagania wariatora.

    Szymon

  • 4. Data: 2012-09-25 11:47:01
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    darek2013 <darekbielak@_nospam_onet.eu> wrote:

    > co może być w zippie quantumie jak ruszam to coś mi tak jakby grzęcholi
    > w silniku co moze byc ? proszę o szybką odpowieć

    Grzęcholi też jak dodasz gazu na hamulcu (tzn. żeby silnik wszedł na obroty,
    a koło stało w miejscu)?

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS+ PJ- S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w++ CB+++