  • 11. Data: 2012-01-17 14:19:23
    Temat: Re: zimówka tylko na śnieg i lód - 195/65R15
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 16 Jan 2012 13:05:12 +0100, Adampio napisał(a):

    > Pod sklepem, a nawet wcześniej jest już na ogól goły asfalt bo posypują
    > i odśnieżają, stad w ogóle ten wątek.

    Jesli masz do przejechania 5 km po sniegu i 100 metow bez sniegu, to oponom
    naprawde nic sie nie stanie od lancuchow. Kup cos taniego w rodzaju Debic
    albo Kormoranow plus przyzwoite lancuchy. Tych marketowych nie polecam -
    wlasnie mi sie wczoraj takie rozlecialy, kupione rok temu i zalozone moze z
    10 razy.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 12. Data: 2012-01-17 21:04:38
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 16 Sty, 01:56, Adampio <a...@o...pl> wrote:

    > Poszukiwane zimówki o rozmiarze j.w. (przednionapedowiec, tylko na kola
    > napędowe) na podjazdy i zjazdy po w miare głębokim (do 20cm) śniegu i
    > jak juz wszyscy go wyslizgają to nawet po lodzie

    Jak Cię tył auta wyprzedzi na tym zjeździe to będziesz szukał jeszcze
    dwóch opon.

  • 13. Data: 2012-01-18 00:15:51
    Od: Adampio <a...@o...pl>

    W dniu 2012-01-17 21:04, kkk pisze:
    > Jak Cię tył auta wyprzedzi na tym zjeździe to będziesz szukał jeszcze
    > dwóch opon.

    Hurraaa, wreszcie!! :-)
    Czekałem od samego początku na taką kwestię :-DDDD

    Ponieważ sporo jeździłem terenowo mam zakodowane hamowanie w trudnych
    warunkach tylko silnikiem i zjazdy z trudnych górek uskuteczniam na 1-ce
    (lub w terenie na bardzo śliskich/stromych zboczach na jedynce z
    reduktorem).

    Dodatkowo, 3 lata temu zwyklym plaskaczem z nowiutkim zimówkami tylko na
    przedniej osi (napedzanej) i Kleberami Dynaxerami na tylnej zrobiłem bez
    żadnych ekscesów po zimowej i mocno zasypanej śniegiem Rumunii blisko 3
    kkm :P
    A tył to mnie próbował wyprzedzać może 3 albo 4 razy, tylko na bardzo
    sliskim (mokra kostka granitowa i lód na drodze) i tylko jak jeździłem
    UAZ-em bez przedniego napędu na ruskich diagonalnych Ja245 (kto zna to
    wie co to za cholerstwo)

  • 14. Data: 2012-01-18 09:22:38
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-01-16 09:57, WS pisze:

    > e tam,
    > http://www.oponeo.pl/artykul/test-opon-zimowych-adac
    -2011-2012-w-rozmiarze-195-65-r15

    "Pod względem właściwości jezdnych na śniegu (20%) najlepsza okazała się Fulda
    Kristall Montero 3"

    No więc ja mam obecnie właśnie te fuldy.

    I powiem tyle: po kopnym śniegu legendarna dębica Frigo jedynka była lepsza, nawet
    3-letnia :)