  • Data: 2011-11-13 13:33:14
    Temat: Re: zimowanie moto [OT]
    Od: marider <2...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-13 11:44, AZ pisze:
    > Robisz turystyka z R1?

    Hmmm, przyznam ze ten model do turystyki sie nadale a widzialem kiedys
    podobny zestaw na R1'06 i jakos mi w oko wpadlo. W sumie co mi szkodzi
    poprobowac, zwlaszcza ze oprocz Renntec'a (3kg udzwigu tylko) i Ventury
    (lipny wyglad) nic z mocowan bagazy do tego modelu nie widzialem a
    stelaze Givi wygladaja solidnie i ma to spory udzwig. Wystarczy
    mocowania dorobic i jakos to zgrac ze soba.

    W sumie po wiosennej prawie 3tyg wycieczce do Wloch (przez Francje ;) )
    na F4i powiem ze na dluzsza trase centralny kufer jest bdb sprawa, sakwy
    tekstylne i tankbag tez sa OK - o ile deszcz nie pada duzy i dlugo a do
    Pl wjezdzalem 3 maja przez Czechy przy -5C i grad/snieg z deszczem
    (niefajnie bardzo).

    Pzdr
    --
    marider