eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyzimny silnik - dławienie, gaśnięcie na gazie i benzynieRe: zimny silnik - dławienie, gaśnięcie na gazie i benzynie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Rev" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: zimny silnik - dławienie, gaśnięcie na gazie i benzynie
    Date: Sun, 16 May 2010 20:58:20 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 33
    Message-ID: <hspf8e$4bv$1@news.onet.pl>
    References: <5...@e...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.150
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1274036302 4479 83.142.196.150 (16 May 2010 18:58:22 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 16 May 2010 18:58:22 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2280772
    [ ukryj nagłówki ]

    PiotrMDC wrote:
    > pacjent: opel astra F 1.6. 8v
    > objawy: od ok 2 tygodni (ale nie za każdym razem się tak dzieje)
    > odpala bez problemu na benzynie i gdy dodaje gazu to obroty spadają
    > poniżej 500 i zaczyna go dławić, nie ma mocy, jak docisnę mocno gaz,
    > obroty podskoczą powyżej 2000obr i tak go trzymam to ok, jak zejdę
    > poniżej to zaczyna gasnąć i go dławi... jak trzymam go na "luzie"to
    > jest ok, dodam gazu odrazu dławienie :/ na dwójce to samo, mam
    > wrażenie, że na wyższych biegach jest ok, ale to może dlatego, że
    > obroty już większe są i tak jak pisałem przy ok 2000obr jest ok.
    > (...)
    > świece, filtr powietrza, krokowiec, coś innego??
    > Co obstawiacie??

    Witam,
    Od tygodnia mam podobne objawy w Escorcie MK7 '97.
    Silnik odpala bez problemu, tyle, że przyspieszanie, normalna jazda na biegu
    ze stałą prędkością nie wykazuje niechcianych zachowań.
    Dopiero hamowanie z prędkości powyżej 50km/h prowadzi do tego, że lampki
    ładowania, a po chwili i oleju się zapalają, silnik gaśnie. Aby nie zdechł
    muszę puścić hamulec i/lub wrzucić niższy bieg, co powoduje "rozkręcenie"
    silnika i podtrzymanie spalania.
    Googlowanie podpowiada, że mogą to być: silnik krokowy, czujnik VSS
    (kontroli obrotów na biegu jałowym?) bądź "lewe" powietrze (ale chyba to
    wykluczam).
    Aha, wrzucony luz, podkręcam silnik na +/- 2000 obrotów, puszczam, obroty
    spadają na ciut za niskie, ale prawie natychmiast silnik pracuje normalnie.

    A może coś innego niż wymienione przeze mnie przyczyny?

    Pozdrawiam,
    Rev

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: