-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Rev" <r...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: zimny silnik - dławienie, gaśnięcie na gazie i benzynie
Date: Sun, 16 May 2010 20:58:20 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 33
Message-ID: <hspf8e$4bv$1@news.onet.pl>
References: <5...@e...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.150
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1274036302 4479 83.142.196.150 (16 May 2010 18:58:22 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 16 May 2010 18:58:22 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2280772
[ ukryj nagłówki ]PiotrMDC wrote:
> pacjent: opel astra F 1.6. 8v
> objawy: od ok 2 tygodni (ale nie za każdym razem się tak dzieje)
> odpala bez problemu na benzynie i gdy dodaje gazu to obroty spadają
> poniżej 500 i zaczyna go dławić, nie ma mocy, jak docisnę mocno gaz,
> obroty podskoczą powyżej 2000obr i tak go trzymam to ok, jak zejdę
> poniżej to zaczyna gasnąć i go dławi... jak trzymam go na "luzie"to
> jest ok, dodam gazu odrazu dławienie :/ na dwójce to samo, mam
> wrażenie, że na wyższych biegach jest ok, ale to może dlatego, że
> obroty już większe są i tak jak pisałem przy ok 2000obr jest ok.
> (...)
> świece, filtr powietrza, krokowiec, coś innego??
> Co obstawiacie??
Witam,
Od tygodnia mam podobne objawy w Escorcie MK7 '97.
Silnik odpala bez problemu, tyle, że przyspieszanie, normalna jazda na biegu
ze stałą prędkością nie wykazuje niechcianych zachowań.
Dopiero hamowanie z prędkości powyżej 50km/h prowadzi do tego, że lampki
ładowania, a po chwili i oleju się zapalają, silnik gaśnie. Aby nie zdechł
muszę puścić hamulec i/lub wrzucić niższy bieg, co powoduje "rozkręcenie"
silnika i podtrzymanie spalania.
Googlowanie podpowiada, że mogą to być: silnik krokowy, czujnik VSS
(kontroli obrotów na biegu jałowym?) bądź "lewe" powietrze (ale chyba to
wykluczam).
Aha, wrzucony luz, podkręcam silnik na +/- 2000 obrotów, puszczam, obroty
spadają na ciut za niskie, ale prawie natychmiast silnik pracuje normalnie.
A może coś innego niż wymienione przeze mnie przyczyny?
Pozdrawiam,
Rev
Następne wpisy z tego wątku
- 16.05.10 20:58 Stefan Szczygielski
- 16.05.10 21:00 Rev
- 17.05.10 08:57 bratPit[pr]
Najnowsze wątki z tej grupy
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
- skodeczka up
Najnowsze wątki
- 2024-10-17 Prośba o identyfikację komponentu
- 2024-10-17 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-10-17 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2024-10-17 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2024-10-17 Warszawa => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-10-17 Lublin => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-10-17 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-10-17 Brat k.o.medianta
- 2024-10-16 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-10-16 Jak dobrze zrobić dach drewutni?
- 2024-10-16 Warszawa => Dynamics 365 CRM Developer <=
- 2024-10-16 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-10-16 imigranci
- 2024-10-16 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-16 Białystok => Senior Developer React Native <=