-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Rev" <r...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: zimny silnik - dławienie, gaśnięcie na gazie i benzynie
Date: Sun, 16 May 2010 20:58:20 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 33
Message-ID: <hspf8e$4bv$1@news.onet.pl>
References: <5...@e...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.150
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1274036302 4479 83.142.196.150 (16 May 2010 18:58:22 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 16 May 2010 18:58:22 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2280772
[ ukryj nagłówki ]PiotrMDC wrote:
> pacjent: opel astra F 1.6. 8v
> objawy: od ok 2 tygodni (ale nie za każdym razem się tak dzieje)
> odpala bez problemu na benzynie i gdy dodaje gazu to obroty spadają
> poniżej 500 i zaczyna go dławić, nie ma mocy, jak docisnę mocno gaz,
> obroty podskoczą powyżej 2000obr i tak go trzymam to ok, jak zejdę
> poniżej to zaczyna gasnąć i go dławi... jak trzymam go na "luzie"to
> jest ok, dodam gazu odrazu dławienie :/ na dwójce to samo, mam
> wrażenie, że na wyższych biegach jest ok, ale to może dlatego, że
> obroty już większe są i tak jak pisałem przy ok 2000obr jest ok.
> (...)
> świece, filtr powietrza, krokowiec, coś innego??
> Co obstawiacie??
Witam,
Od tygodnia mam podobne objawy w Escorcie MK7 '97.
Silnik odpala bez problemu, tyle, że przyspieszanie, normalna jazda na biegu
ze stałą prędkością nie wykazuje niechcianych zachowań.
Dopiero hamowanie z prędkości powyżej 50km/h prowadzi do tego, że lampki
ładowania, a po chwili i oleju się zapalają, silnik gaśnie. Aby nie zdechł
muszę puścić hamulec i/lub wrzucić niższy bieg, co powoduje "rozkręcenie"
silnika i podtrzymanie spalania.
Googlowanie podpowiada, że mogą to być: silnik krokowy, czujnik VSS
(kontroli obrotów na biegu jałowym?) bądź "lewe" powietrze (ale chyba to
wykluczam).
Aha, wrzucony luz, podkręcam silnik na +/- 2000 obrotów, puszczam, obroty
spadają na ciut za niskie, ale prawie natychmiast silnik pracuje normalnie.
A może coś innego niż wymienione przeze mnie przyczyny?
Pozdrawiam,
Rev
Następne wpisy z tego wątku
- 16.05.10 20:58 Stefan Szczygielski
- 16.05.10 21:00 Rev
- 17.05.10 08:57 bratPit[pr]
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
Najnowsze wątki
- 2024-12-03 Praktyczny test GPS...
- 2024-12-02 Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- 2024-12-02 Akumulator do Hyundai
- 2024-12-02 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-12-02 Poznań => Technical Artist <=
- 2024-12-02 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-02 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-02 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-02 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-02 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-02 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-02 Poznań => Senior PHP Developer <=
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-12-02 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-02 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=