  • 11. Data: 2011-02-24 17:03:26
    Temat: Re: zgranie materialu HD z tunera n-ki do pliku MKV na kompie
    Od: "Mr.FX" <u...@z...pl>

    [...]
    > mam tuner n telewizji z dyskiem i potrzebuje zgrac sobie teledyski na kompa
    > albo od razu na pendirva ale tak sie pewnie nie da:-)
    >
    > Chodzi o to, ze TV pod ktorego podlaczam pedndriva czyta na pewno pliki MKV
    > bo takie sciagalem z netu i jest obraz zyleta w HD.
    >
    > Jak to ugryzc, bo material HD nagrany na dysku tunera pewnie jest
    > zakodowany i przegrac to na kompa , a potem z kompa na pednriva to nie
    > bedzie takie proste..

    Ja mam u siebie podłączony tuner Ariva 200 (z kartą Cyfra+)
    kablami komponent z Hauppauge HD PVR i dalej przez USB do PC.
    Działa to nawet dobrze z Windows 7 Media Center - da się normalnie
    oglądać, działa timeshift, mogę nagrywać w HD 1080i.

    Ogólnie jestem bardzo zadowolony z tego rozwiązania, bo od lat
    jestem przywyczajony do Windows Media Center i HTPC od lat używam
    jako centralny punkt systemu audio/video (podłączone wzmacniacze,
    projektor, ekran lcd) i jeszcze w ub. roku TV tam miałem tylko SD,
    a teraz w końcu działa HD. ;)

    Nie wiem czy tunery N-ki mają wyjście Component i czy wysyłają na nie
    sygnał HD - jeśli nie, to pomiędzy Hauppag HD PVR a tuner N-ki potrzebne
    będzie jeszcze coś w rodzaju HD Fury (konwerter HDMI (z HDCP)->Component)
    lub jakiś inny HDCP stripper i karta z wejściem HDMI.

    --
    Mr.FX [ myryfykysy ]

  • 12. Data: 2011-02-24 17:27:17
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mr.FX" napisał w wiadomości grup
    et...

    >Ja mam u siebie podłączony tuner Ariva 200 (z kartą Cyfra+)....

    Nie lepiej było wsadzić do kompa kartę DVB-S PCI HD ?
    chyba że masz to na laptopie ?

    pozdro

  • 13. Data: 2011-02-24 18:10:42
    Od: "Mr.FX" <u...@z...pl>

    On Thu, 24 Feb 2011 18:27:17 +0100, blur wrote:

    > Nie lepiej było wsadzić do kompa kartę DVB-S PCI HD ?
    > chyba że masz to na laptopie ?

    Tyle co się naczytałem o problemach jakie z tym ludzie mają
    (problemy z poprawną pracą kart z windows media center, problemy
    z modułami hdcam, problemy z kartami w modułach hd cam)
    to wolałem nie ryzykować i nie tracić na to czasu.

    --
    Mr.FX [ myryfykysy ]

  • 14. Data: 2011-02-24 18:18:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mr.FX" <u...@z...pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > jako centralny punkt systemu audio/video (podłączone wzmacniacze,
    > projektor, ekran lcd) i jeszcze w ub. roku TV tam miałem tylko SD,

    Tylko po co kombinacje i ta Arriva?

  • 15. Data: 2011-02-24 18:19:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > z modułami hdcam, problemy z kartami w modułach hd cam)
    > to wolałem nie ryzykować i nie tracić na to czasu.

    Stawiasz DVBViewer, phoenixa i wszystko działa.
    Jak się upierasz że pod media center, to ten program i tak może działać jako
    jego serwis.

  • 16. Data: 2011-02-24 18:57:27
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-02-23 16:41, LUKAS pisze:
    > Da sie latwo takie cos zrobic?
    >
    > mam tuner n telewizji z dyskiem i potrzebuje zgrac sobie teledyski na kompa
    > albo od razu na pendirva ale tak sie pewnie nie da:-)

    nie da się, masz rację

    > Chodzi o to, ze TV pod ktorego podlaczam pedndriva czyta na pewno pliki MKV
    > bo takie sciagalem z netu i jest obraz zyleta w HD.

    tu też masz rację

    > Jak to ugryzc, bo material HD nagrany na dysku tunera pewnie jest
    > zakodowany i przegrac to na kompa , a potem z kompa na pednriva to nie
    > bedzie takie proste..

    Oj nie będzie bo żadne urządzenie poza twoim dekoderem, zawartości dysku
    nie zobaczy (żaden komp nawet tego dysku nie bedzie mógł formatować etc)