  • 1. Data: 2013-03-07 23:30:30
    Temat: zgodność przeglądarek
    Od: "DG" <d...@o...eu>

    Witam, Poszukuję informacji na temat zgodnośći przeglądarek ze standardami ,
    zwłaszcza chodzi o IE gdyż nie renderuje mi prawidłowo strony
    Pomóżcie
    Pozdrawiam
    DG

  • 2. Data: 2013-03-08 00:36:35
    Temat: Re: zgodność przeglądarek
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 7 Mar 2013 23:30:30 +0100, DG napisał(a):

    > Witam, Poszukuję informacji na temat zgodnośći przeglądarek ze standardami ,
    > zwłaszcza chodzi o IE gdyż nie renderuje mi prawidłowo strony

    W zasadzie sam sobie odpowiedziałeś. Brakuje jednak numeru wersji, bo
    każdy IE to zbiór innych błędów i problemów (dopiero IE9+ jest w miarę
    cywilizowaną przeglądarką).

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 3. Data: 2013-03-08 08:48:58
    Od: TOUDIdel <t...@o...pl>

    W dniu 07.03.2013 23:30, DG pisze:
    > Witam, Poszukuję informacji na temat zgodnośći przeglądarek ze
    > standardami , zwłaszcza chodzi o IE gdyż nie renderuje mi prawidłowo strony

    http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_layout_en
    gines_(HTML5)
    http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_layout_en
    gines_(HTML)