  • 21. Data: 2009-05-21 02:02:46
    Temat: Re: zewnetrzny mikrofon
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Andre pisze:

    > Nie wiem czemu, ale nie moge znalezc tej opcji w Viscie :)

    Musi być, tylko moze troszeczkę inaczej nazwana.

    --
    animka

  • 22. Data: 2009-05-21 06:24:51
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    Andre pisze:

    > Start nie instaluje. Jest caly katalog Realtek, ale exe jakie tam sa to:
    > - RtHDVCpl
    > Zaden z nich odpalony manualnie nie uruchamia aplikacji. Co Ty miales w
    > AutoStarcie?

    U mmnie w task managerze pojawia się proces RTHDCPL.exe. Odpalenie tego
    programu nie powoduje wyświetlenia żadnego okienka, natomiast w
    systray'u pojawia się ikona bordowego głośniczka. Klikając na nią
    pojawia się okno konfiguracji audio. Wygląda tak:

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/523d08f572b44450
    .html

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 23. Data: 2009-05-21 08:28:47
    Od: "Andre" <n...@d...mnie.kurde>

    Piotr Rezmer wrote:

    > U mmnie w task managerze pojawia się proces RTHDCPL.exe.

    No to u mnie dupex.
    Moge do AutoStartu dodac jedynie RTHDVCPL.exe, a nie RTHDCPL.exe, ale
    to nic nie daje. Nic sie nie odpala, w task managerze nic nowego sie
    nie pojawia.
    Moze jeszcze jakis pomysl?

    --
    Pozdrawiam,