  • 1. Data: 2009-05-16 05:40:45
    Temat: zetafon w sklepie internetowym?
    Od: t...@g...com

    Zamówiłem tydzień temu na orange.pl (bodaj pierwszego dnia jak
    wprowadzono ofertę), ale chyba system żle skopiował dane do umowy i
    paczka wróciła do orange. chyba takich przypadków musiało byc więcej,
    bo wchodze teraz i jest komunikat że oferta chwilowo niedostepna. A
    reklamy w telewizji właśnie lecą i i na stronie jest rwniez
    informacja o ofercie w sklepie internetowym.

  • 2. Data: 2009-05-16 06:16:17
    Temat: Re: zetafon w sklepie internetowym?
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik <t...@g...com> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...
> [...]
    >reklamy w telewizji właśnie lecą i i na stronie jest rwniez
    >informacja o ofercie w sklepie internetowym.

    A moze jakiś racjonalny argument powodujący skorzystanie z tak niekorzystnej
    oferty?

    wiatrak

  • 3. Data: 2009-05-16 06:22:55
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-05-16 08:16, wiatrak napisał:

    > A moze jakiś racjonalny argument powodujący skorzystanie z tak niekorzystnej
    > oferty?

    Argument podał, tylko czy racjonalny...? ;-)

    --
    Cz.

  • 4. Data: 2009-05-16 06:30:14
    Od: t...@g...com

    > A moze jakiś racjonalny argument powodujący skorzystanie z tak niekorzystnej
    > oferty?
    >
    > wiatrak

    1. telefon za złotówkę z całkiem przydatnymi funkcjami ( w ofercie
    abonamentowej ten sam telefon kosztuje ponad 200 zł)
    2. brak konieczności comiesiecznego ładowania
    3. 12 pierwszych doładowań premiowane 40 proc. bonusem
    4. Ceny za połączenie takie same a nawet niższe niż w ofercie
    abonamentowej

  • 5. Data: 2009-05-16 06:34:52
    Od: t...@g...com

    Powiem, tak:
    Oferty pre paid są czytelniejsze i prostsze od abonamentowych.
    Szkopuł w tym, że w ramach abonamentu klient dostaje tyle gratisów,
    których nie jest w stanie wykorzystać.
    Są to wirtualne gratisy, ponieważ i tak za nie trzeba zapłacić.

  • 6. Data: 2009-05-16 06:39:03
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

> [...]

    >3. 12 pierwszych doładowań premiowane 40 proc. bonusem
    >4. Ceny za połączenie takie same a nawet niższe niż w ofercie

    200 złotych podzielone na 36 miesięcy? Dajesz sie rąbać za 5 złotych i 55
    groszy miesięcznie. Ale jak lubisz... Cyrograf to cyrograf.

    wiatrak

  • 7. Data: 2009-05-16 06:43:22
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik <t...@g...com> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...
[...]

    Chłopie. Zastanów się co piszesz. Ten zetafon to po prostu "abonament
    inaczej". Czy ty nie rozumiesz, że to jest obowiązek doładowywania, zamiast
    obowiązku płacenia abonamentu. Jak zwał, tak zwał. Prawdziwy prepaid jest
    bez ŻADNYCH zobowiązań. A telefon kup sobie np. w Media markt. Wyjdzie Ci
    taniej,

    wiatrak

  • 8. Data: 2009-05-16 06:57:58
    Od: t...@g...com

    wiadomościnews:2bd1e3cd-2610-41fa-a764-e52214ac3cdb@
> [...]
    > bez ŻADNYCH zobowiązań. A telefon kup sobie np. w Media markt. Wyjdzie Ci

    Wiem, co piszę. Ta oferta jest podobna do mix plusa, z tym że orange
    nie żąda minimalnej wartości doładowania.
    W tej ofercie wystarczy że zrobię doładowania za 700 zł i mam
    zobowiązanie z głowy.
    Mimo wszystko uważam, że rąbią teraz zwykłych abonamentowców.

  • 9. Data: 2009-05-16 07:01:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    t...@g...com pisze:

> [...]
    > zobowiązanie z głowy.
    > Mimo wszystko uważam, że rąbią teraz zwykłych abonamentowców.

    A jakie są w zetafonie ceny połączeń?

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2009-05-16 08:28:41
    Od: t...@g...com

    On 16 Maj, 09:01, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >     A jakie są w zetafonie ceny połączeń?
    >
    > --
    > Liwiusz

    to zależy czy masz POP czy Go, od 29 groszy