  • 1. Data: 2010-07-29 12:33:07
    Temat: zetafon - podstawowe pytanie
    Od: b...@o...pl

    zetafon, czyli prepaid z cyrografem na 2 lub 3 lata
    i bez możliwości przelewu SMS

    czy zetafon jest tylko "przywiązaniem" uzytkownika
    do którejś z taryf Orange Music, Orange Free na Karte
    orange Go, czy też odrębną taryfą z (jak przypuszczam)
    dużo gorszymi stawkami?

    pytałem w dezinfolinii ale orangutanka nie zrozumiała
    mojego zapytania.

  • 2. Data: 2010-07-29 12:36:39
    Temat: Re: zetafon - podstawowe pytanie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    b...@o...pl pisze:

    > pytałem w dezinfolinii ale orangutanka nie zrozumiała
    > mojego zapytania.

    A jak zrozumiała i co odpowiedziała?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-07-29 18:38:19
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    b...@o...pl pisze:
    > zetafon, czyli prepaid z cyrografem na 2 lub 3 lata
    > i bez możliwości przelewu SMS
    >
    > czy zetafon jest tylko "przywiązaniem" uzytkownika
    > do którejś z taryf (...)
    nie. masz mieć doładowany numer w orange. Koniec. możesz dowolnie skakać
    pomiędzy taryfami, korzystać ze wszystkich bonusów poza przelewem sms.
    nabić 600zł na konto, a dopiero potem, (po 3 latach) sprzedać przelewem
    SMS.

    ToMasz

    PS jakie telefony są w zetafonie z umową na DWA lata?

  • 4. Data: 2010-07-30 13:00:21
    Od: "Kotlet mielony" <b...@b...blabla>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pomiędzy taryfami, korzystać ze wszystkich bonusów poza przelewem sms.
    > nabić 600zł na konto, a dopiero potem, (po 3 latach) sprzedać przelewem

    jestes pewny ze te 600 zl tez bedziesz mogl przelac a nie tylko to co
    zostalo dolaowane po umowie ?

    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl
    / - rewelacja !

  • 5. Data: 2010-07-30 19:28:18
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Kotlet mielony pisze:

    > Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > jestes pewny ze te 600 zl tez bedziesz mogl przelac a nie tylko to co
    > zostalo dolaowane po umowie ?

    w moim przypadku tak było. tzn zostało mi 150zł umowa zakonczyła sie w
    lutym.

    ToMasz