  • 21. Data: 2010-07-05 11:25:45
    Temat: Re: zestawy do awaryjnej naprawy przebitej opony
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Arni pisze:

    > na spadnietą z rantu opone jest stary sposób polegajacy na obwiązaniu
    > opony po obwodzie zwykłym sznurkiem. Wtedy obrzeże sie rozchodzi na boki
    > i jest szansa na napompowanie. o ile nie ma innych złosliwosci :)

    Mocna lina po obwodzie, potem patyk pod line - krecac patykiem skrecamy
    sznur i dociskamy opone do felgi.

    KJ

  • 22. Data: 2010-07-05 12:13:17
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    KJ Siła Słów napisał(a):
    > Mocna lina po obwodzie, potem patyk pod line - krecac patykiem skrecamy
    > sznur i dociskamy opone do felgi.

    I to wszystko trzeba wozic? Patyk, lina, dezodorant, reczna pompka,
    nozna pompa, detka. O czyms zapomnialem?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 23. Data: 2010-07-05 12:15:12
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    > I to wszystko trzeba wozic? Patyk, lina, dezodorant, reczna pompka,
    > nozna pompa, detka. O czyms zapomnialem?

    Gasnica 1kg ladunku.

  • 24. Data: 2010-07-05 12:27:18
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "Jacek Czerwinski", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę
    i ryknął:

    > Gasnica 1kg ladunku.

    Ty się zając nie śmiej, ja półkilowy spray gaśniczy wożę :P

    Piotr Mockałło
    Czarna Dama XJ 600N
    http://www.osiatkowania.pl

  • 25. Data: 2010-07-06 07:20:28
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Damork" <d...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    net...
    > Na mównicę wtargnął "Jacek Czerwinski", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę
    > i ryknął:

    > Ty się zając nie śmiej, ja półkilowy spray gaśniczy wożę :P

    A ja spray przeciw komarom. Ale za to mniejszy.