  • 11. Data: 2010-05-19 11:14:37
    Temat: Re: [zero] Nadejszła wiekopomna data 15.05.10, a tu...
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Michal Jankowski napisał:

    > U mnie jest paszcza/melodyjka natychmiast po 0[3-9] ale za to
    > dopiero po 0[12][0-9]
    >
    > Ki diabel?

    U mnie w domu z Netii na kablu Netii paszcza jest konsekwentnie po
    trzeciej cyfrze (wliczając zero). W sumie po zerze legalne jest teraz
    jedynie następne zero, więc mogliby już po drugiej...

    Przemek

  • 12. Data: 2010-05-19 20:52:12
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    > Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    >
    > U mnie juz po wybraniu 06 jest po chwili krotkie 'tu' i za chwile
    > paszcza.
    >
    > po samym 0 dluga cisza .. no tak, ale moze chce 00 ..

    Wiadomo.
    (pliki poniżej prosto z telefonu)
    U mnie Sferia (zjadło pierwsze słowo "informujemy", dyktafon w telefonie
    startuje z opóźnieniem)
    http://sp5sjt.webpark.pl/sferia.wav (50688 bajtow) ADPCM
    Tepsa: (netiowy WLR)
    http://sp5sjt.webpark.pl/tpsa.wav (173.056 bajtów) ADPCM